Avatar billede introvert Nybegynder
04. februar 2004 - 18:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

http://christianbloch.com

tjah, hvis du har tid vil jeg da gerne have noget konstruktiv designkritik.
Avatar billede casualty Nybegynder
04. februar 2004 - 18:35 #1
http://christianbloch.com
Så er det lidt lettere
Avatar billede andersdp Nybegynder
04. februar 2004 - 18:54 #2
Det kan godt være lidt svært, at se forskel på de enkelte sektioner i din venstre søjle. Hvis du kunne give hver menuoverskrift en baggrundsfarve ville det lette aflæsningen af informationerne.

Ellers kan jeg godt lige designet og opbygningen - selv om jeg personligt bedre kan lide en fastlåst bredde på indholdet.
Avatar billede bas Forsker
04. februar 2004 - 20:48 #3
Jeg kan rigtig godt lide stilen :-)
Avatar billede oersted Novice
05. februar 2004 - 04:58 #4
Christian, det er ganske simplet skide flot -- at jeg kan lide sin stil et ét men du får også fem stjerner for usability - fordi:
. din menu er tilrettelagt præcist således at man har LYST til at klikke på næste punkt
Meget meget fint site

tummelfingre up - fik ikke hørt dine clips - men det er osse lidt sent ...

/
Avatar billede Jman Praktikant
06. marts 2004 - 18:05 #5
tror du ikke sp. kan lukkes nu ??