Avatar billede ffparken Nybegynder
04. februar 2004 - 16:52 Der er 7 kommentarer

Bin iso og cue filer

HEJ JEG HAR ET PAR BIN OG ISO OG EN ENKELT CUE FIL som jeg ikke kan åbne... lige meget hvad... bruger lige nu daemon tools.... nogen ider...
Tak
Avatar billede thenegotiator Nybegynder
04. februar 2004 - 16:59 #1
Jeg har brugt WinISO. Det virker fint. Men det kan jo også være, at du har fejl på dine filer, så de ikke kan åbnes...

Link til WinIso Download:
http://winiso.com/download.htm
Avatar billede meinhoff Nybegynder
04. februar 2004 - 17:01 #2
Bum bumbum bum.........alcohol 120% toppen af kransekagen hvad angår brænder programmer.

Brænder Iso`er, cun, bin.....og hvaffaen der ellers er af typer.

http://www.alcohol-software.com/download.php

Per
Avatar billede thenegotiator Nybegynder
04. februar 2004 - 17:02 #3
Hmm.. nåh, men programmet kan desværre hun udpakke filer på max 3 mb, hvis den ikke er registreret. Så prøv i stedet UltraISO på http://download.com.com/3000-2646-10254535.html?tag=lst-0-1
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2004 - 17:12 #4
Eller ISOBuster
Avatar billede ffparken Nybegynder
05. februar 2004 - 14:34 #5
har prøvet de programmer det hjælper desværre ikke... under iso filen skriver den nu at der er en fejl... men under bin & cue filerne sker der intet...
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2004 - 14:50 #6
En CU fil er blot en lille tekstfil der henviser til BIN filen.

En ISO fil er disse 2 filer samlet i en.

Du kan bruge Nero Burning Rom til at brænde BIN filerne med.

Har du prøvet ISOBuster?
Avatar billede ffparken Nybegynder
06. februar 2004 - 15:28 #7
ISOBuster har jeg prøvet... men kan ikke helt få det til at virke prøver lige at brænde det med Nero... også skriver jeg tilbage... men bare kom med flere ider hvis det nu ikke virker.... tak....