Avatar billede superinfojens Nybegynder
26. januar 2001 - 15:41 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Explores adresselinie

Er det muligt at lave et program der kan holde øje med hvilke urls der bliver indtastet i explores adresselinie???

Jeg vil nemlig lave et program som skrive det ned i en notesblok !
Avatar billede fico Nybegynder
26. januar 2001 - 16:47 #1
Følger lige med !
Avatar billede superinfojens Nybegynder
26. januar 2001 - 20:08 #2
fico vil du låne 30 point til at lægge i puljen *GG*
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
28. januar 2001 - 13:18 #3
der er en måde, men kan ikke lige huske den præcis
\'e code man skal skrive :_>

check htpp://www.Planet-Source-Code.com ud og søg efter window spy eller noget lign.

I window spy\'en kan du sætte den til at finde Explorer\'s url-box(ved at ændre lidt self :_>)

Jeg lavede engang en project magen til og det virkede perfekt på Explorer, så jeg ved det eksistere......

HANSEN2000 -  -..-  -
Avatar billede fico Nybegynder
28. januar 2001 - 21:19 #4
Hey, vent lige er der Internet Explorer eller Explorer ?
Avatar billede superinfojens Nybegynder
29. januar 2001 - 00:26 #5

Hansen2000 havede ret....

Fandt et rigtig godt eksempel her

http://www.planet-source-code.com/upload/ftp/CODE_UPLOAD9702962000.ZIP

Så hvis du lige trykker svar hansen2000 så skal du nok få point

Avatar billede superinfojens Nybegynder
29. januar 2001 - 00:28 #6

Den skal kunne både på Internet Explorer og Explorer
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 10:26 #7
du skal bare lave en eller anden code, som finder ud af om IE eller E er åben og så stjæler coden.....jeg har lavet det på min gamle win98, men som altid går det ned i tide og utide :_>

HANSEN2000
Avatar billede superinfojens Nybegynder
29. januar 2001 - 10:38 #8

Det virker men det er ikke så stabilt som det kunne være..nogle gang for jeg en fejl når jeg stopper programmet.

Det kunne være spænde at se den kode som du er kommet frem til hansen2000 ??

min mail adresse er

til@infojens.dk

Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 10:50 #9
jeg syntes også det ville være sjowt at se den code igen, men den er lost inden i win98\'s klamme bit-strenge :_>

jeg er lige igang med at kigge på den code du sidder med.......reporte tilbage.....kay?

HANSEN2k
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 10:55 #10
ahhh.....du har valgt den \"lette\" metode.....den kender jeg ikke lige just......jeg sad med hWnd og fandt frem til IE og E\'s hWnd og deres rigtige navne og så nakkede jeg deres code på den måde :_>

HANSEN2k
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 10:56 #11
skod skrevet...... :_>

jeg fandt frem til IE og E\'s hWnd\'er ved at have deres rigtige navne :>

HANSEN2k
Avatar billede superinfojens Nybegynder
29. januar 2001 - 12:27 #12
Godt nok HANSEN2K

Det lyder som om du går lige så meget op i det som jeg.

Jeg er ikke helt inde i det der IE og E´s men det skal være så den skrive fx.

10:12:56 URL = http://www.ni.dk/

i en txt fil

Bort set fra det er jeg på arbejde nu, så hvis du sender mig noget kan jeg først se det når jeg kommer hjem !
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 16:24 #13
hhhmmm....jeg kan ikke se hvad du skal bruge Explorers url til....medmindre den skulle kunne logge hvor folk har været henne på deres drev. Altså C:\\Windows\\Pornomappen\\hardcore-preteen-suck.mpg -bare et eksempel :_>

du burde få nok ud af at logge deres færden på webben....syntes jeg....

HANSEN2000
Avatar billede superinfojens Nybegynder
29. januar 2001 - 17:17 #14

Ja det er det jeg vil...se hvad andre søger efter når de bruger min computer på internettet

Hvordan for jeg deres færden på webben ?
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 17:58 #15
F*CK! - jeg har kørt med winME i over 6måneder og har været meget glad for det, men der kommer en dag hvor man bliver nødt til at få renset ud! Og den dag er meget nær :_<
Så jeg kan ikke lige dele nogle eksemple med dig de næste par dage...

btw - winME kører smukt! - træt af blue-screen-of-death, så prøv winME!

winME kan dog køre elendigt på nogle computere, som reel AMD :_> HAHAHAH INTEL OG MICROSOFT STYRER!

HANSEN2000
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
29. januar 2001 - 17:59 #16
jeg elsker dig Bill!!!!!!!!!!  -btw jeg er ikke fag, men de er sku da for sarje!

HANSEN2000
Avatar billede superinfojens Nybegynder
30. januar 2001 - 10:09 #17

Det kan der være noget om

Jeg køre WinMe(eng) med en Intel Pentium 800 på et Asus Mortherboard, det sparker røv for vildt

Jeg venter med glæde på koden og kikker mine venner over skullerne når de bruger min computer på internettet imens.......

Jens