Avatar billede homp Nybegynder
04. februar 2004 - 14:47 Der er 3 kommentarer

Hvordan får jeg fronten af mit kabinet?

Hej...

Jeg har et Codegen 6013L-C10 Dark Gray kabinet (http://www.yellow-pc.dk/shop_detail.asp?product_id=502)
Men jeg kan ikke få fronten af, for jeg vil gerne male det.

Der sidder fire små tapper og to skruer der holder det men det bliver alligevel ved med at binde.....
Der sidde 2 USB porte i siden og det kan godt være at de har noget med det at gøre. Jeg har prøvet at fjerne dem fra bundkortet men de sidder stadigvæk fast.

Håber i ved hvad jeg skal gøre!
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
04. februar 2004 - 14:50 #1
Du tager bare fat i bunden af den... henne foran. Der er der vidst et hul op og hiver til...!

Fjern lige dine CD'rommer først, eller kunne det ske at du kommer til at rive fronten af CD-Rommen osse...
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
04. februar 2004 - 14:51 #2
Passer det ikke at, der er et hul op "under" fronten, hvor man lige kan få en 3-4 finger op???
Avatar billede homp Nybegynder
04. februar 2004 - 15:24 #3
tjaaa der er nede i bunden et hul men der sidder nogle plastik flapper for om nok bruges til ventilation