Avatar billede cort Nybegynder
26. januar 2001 - 15:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

VB applicationer og outlook

Hej er der nogen der har en idé om man kan lave en VB web applikation der kan snakke sammen med microsoft outlook og outlook express?
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 15:41 #1
Ja, det kan du da godt. Lav en IIS applikation, der styrer MS Outlook ved hjælp af Automation.
Avatar billede superinfojens Nybegynder
26. januar 2001 - 15:46 #2
Det må jeg hjem og leje med ;0)

Mvh
Jens fra arbejde
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 15:46 #3
Kig på http://www.eksperten.dk/spm/45697, der har jeg givet lidt gode (synes jeg) råd om at styre Word 2000
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 15:48 #4
cort>> Og få lige lukket nogle af dine gamle spørgsmål, ikke.
Avatar billede cort Nybegynder
29. januar 2001 - 12:20 #5
Fik du leget med det superinfojens  ?
Avatar billede pstric Nybegynder
29. januar 2001 - 12:24 #6
cort>> Jeg kan se, at du har fået lukket de spørgsmål der var kommet svar til. Dem, der bare er kommet kommentarer til, kan du lukke ved at oprette et svar og acceptere det.

Og tak for pointene, jeg håber at det kunne bruges.
Avatar billede superinfojens Nybegynder
29. januar 2001 - 12:42 #7
Fuck...glemte det helt

Jeg er fuld i gang med:

http://www.eksperten.dk/spm/46107

Jeg vil bare have den til at virke !

Men helt sikkert jeg kikke på IIS applikationer i aften og håber jeg kan finde ud af det.

Avatar billede cort Nybegynder
29. januar 2001 - 13:04 #8
Jo tak pstric
det var en masse gode links.