Avatar billede skørsen Nybegynder
04. februar 2004 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kernighan & Ritchie C. Programming Language bog

Jeg vil blot høre om der er nogle som kender til forskellene mellem to udgaver af Kernighan & Ritchie's "C. Programming Language".
Begge udgaver er 2. udgave... øhh.
Men den ene er en paperback på 274 sider og den anden er hardcover på 613 sider.
Jeg troede blot at paperback/hardcover referede til hvilken type omslag der er brugt...
Er der nogen som ved hvad man får ud af de 339 ekstra sider i hardcover udgaven??
Avatar billede x-masman Nybegynder
04. februar 2004 - 12:41 #1
jeg har godt nok aldrig hørt om hardcover udgaven med så mange sider. På amazon.com kan man godt få en hardback, men det er kun på 279 sider. Hvis du kun skal bruge den til opslag, skal du ihverttilfælde ikke købe den store udgave! Paperbacken er fint
Avatar billede skørsen Nybegynder
06. februar 2004 - 16:27 #2
Hardcoverudgaven har isbn.# 0131103709
Amazon.com har den i deres database men ikke på lager.
Avatar billede skørsen Nybegynder
26. december 2004 - 19:14 #3
Halløjsa, smid et svar hvis du vil have point.
Avatar billede x-masman Nybegynder
30. december 2004 - 13:47 #4
Hvis jeg hjalp dig ellers er det ok.
Avatar billede skørsen Nybegynder
30. december 2004 - 14:00 #5
Du gjorde i hvert fald en indsats så det synes jeg bør belønnes.
Jeg købte paperbacken og har været tilfreds med den.
Godt nytår
Avatar billede x-masman Nybegynder
30. december 2004 - 14:01 #6
Ok. Fint. Godt Nytår til dig også.