Avatar billede maffi Nybegynder
26. januar 2001 - 14:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

format harddisk ???

heya jeg har en maskine der kører med linux og ik anden men nu vil jeg gerne have formateret denne disk hvordan fyrrer jeg en format kommando af så den formaterer det hele ???

Maffi
Avatar billede maffi Nybegynder
26. januar 2001 - 14:30 #1
sorry glemte at sætte point på laver en ny på 15 point til vinneren ok ???
Avatar billede billeschou Nybegynder
26. januar 2001 - 14:39 #2
du kan bruge fdisk i linux, men pas på! du skal være helt sikker på hvad du gør...
Avatar billede billeschou Nybegynder
26. januar 2001 - 14:42 #3
bios\'en burde dog også kunne klare det...
Avatar billede luther Nybegynder
26. januar 2001 - 18:11 #4
Hvis du vil slippe helt af med Linux og igen bruge den til Windows skal du slette \"Master Boot Record\". Det gøres ved at skrive \"fdisk /mbr\" herefter sletter du partionen og opretter en ny. Så kan du igen formatere den til Windows.
Avatar billede billeschou Nybegynder
30. januar 2001 - 13:16 #5
hallo?
Avatar billede maffi Nybegynder
13. februar 2001 - 15:40 #6
billeschou ja jeg regnede oxo med at jeg kunne få biosen til at klare det meen den skriver da godt nok at det er done men noooot der er ik sket en skid
men dit svar var rigtigt sååå hvis du vil have de 15 point jeg udlovede så skriv lige så poster jeg squ lige en

maffi
Avatar billede billeschou Nybegynder
13. februar 2001 - 15:44 #7
maffi - ja tak :)
Avatar billede maffi Nybegynder
13. februar 2001 - 20:51 #8