Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 14:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Database behandlig!

Hejsa.

Jeg skal lave en rimelig stor data base. Den skal indeholde informationer om forskellige varer, så nummer, navn, tekst, tekst2, billeder og i den dur.

Disse information skal så hentes via link. Så når man ex trykker på sko, kommer der et varenummer, skoens navn, og tekst. Der skal også være en thump nail af billede, hele billede.

Man skal så kunne tilføje og fjerne produkter med en admin funktion, og da der skal være billede, skal der vel også være en upload funktion.

Når man så kalder en vare frem, skal den automatisk hente informationerne i databasen. Det skal så være et link så man kan downloade det store billede og nogle andre små links, men dem kan vi altid komme til.

Til sidste vil jeg høre om det ville være nemmere eller bedre at vælge en anden database i stedet for MySQL, så som en access database.

Jeg kan sagtens give flere points end der er afsat nu.

På forhånd tak.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
26. januar 2001 - 14:09 #1
det du giver ointene for, er det spørgsmålet om hvilken base du skal vælge?

for det er klart at du skal vælge en SQL i stedet for en access til det du skal lave....

Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 14:11 #2
Nej, jeg skal have lave databasen samt admin funktion.. Faktisk det hele.
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 14:12 #3
Jo det med oploade tager vi lig bagefter... se min side på.... HouZe.dk/shoppen er det noget i stil med det du vil ha\' ?!
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. januar 2001 - 14:12 #4
for point ? eller giver du point for at få et kommercielt tilbud ?
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 14:14 #5
ljweb>> Det MÅ da være for $$. Det er jo åbenbart hele systemet han skal have lavet.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 14:17 #6
Delphimann> Ja, noget i den stil. Man skal bare ikke kunne købe. Der skal der i mod være en stor menu til at browse rundt i databasen med, med undermenu\'er osv.
Man skal også kunne søge på varenummer og navn.

ljweb> Jeg kan nok også bruge et kommercielt tilbud.
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 14:19 #7
Det kan jeg godt lave til dig men det bliver for $. Da jeg ikke selv har lavet shopping systemet ! og det bliver med Admin side og det hele !
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. januar 2001 - 14:21 #8
woweren >> har du en email
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 14:21 #9
delphimann> Ok. Hvis det bliver for $$ skal det nu bare til passes 100% præcis til mine behov.
Lidt groft sagt, men håber du forstår hvad jeg mener.
Kontakt mig lige på nj@wowern.com, helst nu.
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 14:22 #10
delphimann>> Ja, du bliver jo nok nødt til at tage ham fra http://www.eksperten.dk/spm/45829 med på råd inden du sælger det videre.
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 14:23 #11
Jep det er da 100% klart... sender lig en mail
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 14:24 #12
pstric >>Jep det har jeg gjort.. *Ss* også derfor der står jeg ikke er alene om den.... og vi arbejder sammen hvad angår scripts !*sS*
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 14:27 #13
delphimann>> Jamen, så håber jeg da at han bliver glad for at du nu har lavet det opsøgende arbejde.
Avatar billede delphimann Nybegynder
26. januar 2001 - 14:29 #14
Jep.... man jeg får da også noget for det da det er mig der videre udviklere det... så jeg har aftalt en pris med ham...
Avatar billede helpme-cat.dk Nybegynder
28. januar 2001 - 11:34 #15
Wowern--->  HAr du fået systemet lavet eller er det kke for sent at komme med et bud?!
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2001 - 16:20 #16
Systemet er på vej.

Så jeg lukker spørgsmålet.

Mvh,
Wowern