Avatar billede agassi Nybegynder
04. februar 2004 - 00:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedst gratis sikkerhed

Jeg har en computer og den ½ års gratis virus prgram er ved at udløbe og vil derfor spørge hvad i kan anbefale af programmer til sikkerhed (og hvor findes disse)
Jeg bruger internet via modem.

Ønsker beskyttelse mod virus og til andet spyware, såsom dialers (vil nødig have en for stor regning.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. februar 2004 - 00:25 #1
AVG antivirus, gratis, fra www.grisoft.com
zonealarm firewall, www.zonealarm.com
men ellers kig på http://spywarefri.dk/
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
04. februar 2004 - 00:59 #2
Installer hele pakken her:

Alt er freeware.

http://www.eksperten.dk/artikler/144
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. februar 2004 - 06:59 #3
Ja den sikkerhedspakke bob-bob1 foreslår dig er god. Installer mindst disse:

Ie-Spyad
SpywareBlaster
SpywareGuard
Enten Spybot eller Ad-aware
IE-Privacy Keeper
Avast antivirus

Aovergaard/Team Spywarefri

Og jeg skal ikke have point, det er bob-bob1 som har givet dig linket, derfor ligger jeg kun en kommentar
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. februar 2004 - 08:55 #4
Jeg ville kikke på Sygate's personlige firewall (http://www.sygate.com), den er gratis og har anerkendt certificering (sammen med norton's og mcafee's). Hvis den godt må koste lidt, så kik på bitguard www.butguard.com eller www.callisoft.dk den er dansk produceret, bruger en spændende teknologi og giver god sikkerhed
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
04. februar 2004 - 18:44 #5
aovergaard: Din kommentar er det bedste bevis på at du har fortjent din nuværende karma, men deler da gerne evt. point med dig, da det jo er dit store arbejde, jeg blot har linket til. *SS*

bufferzone: Regner med du mener www.bitguard.com :o)
Sygate er også OK, men dit sidste link www.callisoft.dk. Er det noget du kender?
Jeg bruger PeerGuardian, og får følgende melding på dit link:
Connection Rejected: 80.80.20.46 - Anti Pirat Gruppen,Anti Pirat Gruppen 4P2P,Anti Pirat Gruppen PGIPDB (02-04-2004 @ 18:28:16)
Ikke nok med det - linket er i stand til at få PeerGuardian til at "stene" indtil jeg har renset min PC med IE Privacy Keeper.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. februar 2004 - 21:12 #6
bob-bob1 Nej det skal jeg da bestemt ikke. Jeg er kun glad for at du kan bruge min artikel, og videregive de gode råd. Jeg kan jo desværre heller ikke være alle de steder på en gang, som jeg kunne ønske mig. *S*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. februar 2004 - 20:57 #7
lukketid??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
26. maj 2004 - 13:21 #8
takker for point, men er 100 ikke lige i overkanten??
Avatar billede bob-bob1 Nybegynder
12. juni 2004 - 04:32 #9
Flot pointfordeling !!
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juni 2004 - 09:48 #10
www.callisoft.dk. er blevet købt at DanWare og hedder nu http://www.danwaresecurity.com/ men det er bitguard der tales om