Avatar billede pedn2k Nybegynder
03. februar 2004 - 21:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problem med at sende filer

Nogen der har en forklaring på hvorfor jeg ka modtage filer men ikke sende dem?!?!?
Avatar billede kesh Nybegynder
03. februar 2004 - 21:44 #1
TDC adsl, havde lukket for pakkede filer igår... Pga. Mydoom virusen...;-)

Mvh kesh
Avatar billede pedn2k Nybegynder
03. februar 2004 - 22:08 #2
jeg har ikke tdc men nogen som hedder broadcom
Avatar billede pedn2k Nybegynder
03. februar 2004 - 23:46 #3
Jeg har prøvet at pille lidt ved indstillingerne men det gør ingen forskel
Avatar billede kesh Nybegynder
04. februar 2004 - 13:50 #4
Hvad firewall sidder du med???
Avatar billede pedn2k Nybegynder
05. februar 2004 - 00:22 #5
Firewall?
Avatar billede thedemonhunter Nybegynder
05. februar 2004 - 12:12 #6
der er højst sandsynligt lukket for den port du skal bruge til at sende afsted med har du prøvet at sende til flere forskellige ???
Avatar billede kesh Nybegynder
25. februar 2004 - 19:47 #7
Melder du lige tilbage hvordan det gik???
Avatar billede pedn2k Nybegynder
25. februar 2004 - 20:54 #8
Tja der er ikke så meget at melde tilbage om da jeg ikke har fået nogle brugbare løsninger endnu... men som svar til Demonhunter så ja det er alle personer jeg ikke ka sende til. Og forresten så sidder jeg på en LAN forbindelse hvor jeg ikke ka komme til at pille ved indstillingerne. Men jeg ved at jeg godt ka sende filer fordi det ka jeg med andre programmer såsom Kazaa
Avatar billede kesh Nybegynder
05. marts 2004 - 14:10 #9
Kontor LAN???? Eller bare et hjemme netværk.???
Tag lige og prøv, ICQ 2 GO....go.icq.com
Avatar billede pedn2k Nybegynder
06. marts 2004 - 16:42 #10
ja lidt lisom kontor LAN det er bare min boligforening. Vi er ca 600 på netværket indtil videre men det skulle jo ikke forhindre noget! ICQ 2 GO??? Hmm prøver det lige
Avatar billede pedn2k Nybegynder
06. marts 2004 - 16:49 #11
Hmm ka ikke lige finde ud af hvor i ICQ 2 GO man ka sende filer...
Avatar billede pedn2k Nybegynder
16. maj 2004 - 20:18 #12
lukker