Avatar billede e Nybegynder
03. februar 2004 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

w mediaplayer,slet alt-plylister,osv og starterigen

hvordan sletter jeg alt i w,mediaplayer,så jeg kan starte igen med nye playlister osv, jeg har kun kendt winamp hidtil.
vh e-8
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
03. februar 2004 - 20:56 #1
Simpelt... Hvis du har oprettet en playlist, skal du såmænd bare søge efter denne på din comp.

Start -> Søg -> Din_Play_Listes_Navn.wpl

Når du har fundet den, sletter du den bare...

En anden mulighed er også at åbne WMP og så vælge Medie-bibliotek -> Afspilningslister -> K-klik på Afspilningslisten -> Rediger -> Marker alle (Ctrl +A) -> Slet Fra Afspilningsliste

På den måde undgår du at skulle oprette en ny liste, men kan istedet tilføje nye elementer til den...

Håber at det kan hjælpe...

S.R.
Avatar billede e Nybegynder
03. februar 2004 - 21:00 #2
tak- det var lige det med at mark alt  jeg tror jeg mangler.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
03. februar 2004 - 21:01 #3
K...
Avatar billede e Nybegynder
03. februar 2004 - 21:03 #4
jeg pr at acce men får ikke lov
Avatar billede e Nybegynder
03. februar 2004 - 21:04 #5
jeg trykker på accepter, men der sker ej noget??
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
03. februar 2004 - 21:05 #6
Du skal lige trykke på "mig" i boksen først (så jeg bliver blå)... Ellers kan du jo prøve at give pointene først, og så acceptere bagefter...

S.R.
Avatar billede e Nybegynder
03. februar 2004 - 21:07 #7
tak det er længe siden jeg har været på( win 98)
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
03. februar 2004 - 21:08 #8
Det var så lidt...

S.R.