Avatar billede michaelvandersen Nybegynder
03. februar 2004 - 18:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse på memery

Nu har jeg været ude og købe 2 nye spil, men de kommer begge med samme fejlmeddelse:

The instruction at "0x6ce247cf" referenced memory at "0x671e4a98". The memory could not be "written" Click OK to terminate the program.

Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
03. februar 2004 - 19:48 #1
Det er defekt ram der forårsager den slags. Prøv http://www.memtest86.com/ for nærmere undersøgelse.
Avatar billede michaelvandersen Nybegynder
08. februar 2004 - 16:07 #2
Memtest fandt en fejl på rammene, så nu er de blevet skiftet.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
08. februar 2004 - 19:02 #3
Og nu virker dyret? Jeg lægger et svar da det er sædvane at give de udlovede points til den/de der har ledt spørgeren på rette vej.