Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
03. februar 2004 - 17:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et billed med følelser ?

Hej...

Jeg står sådan set lidt i et dilemma, i kender det nok allesammen man har arbejdet på noget i lang tid, ændret og gjort ved. Men der mangelr stadig et eller andet syntes man, men hvad er det der ikke spiller helt 100 ?

www.thomasnet.dk <- det er selve start siden som jeg har så mange "problemer med"

Men er det bare mig som er kørt blind i billedet eller mangler der virkelig de "følelser" og den fornemmelse af at man selv er der ?

PÅ forhånd tak for hjælpen
Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede bas Forsker
03. februar 2004 - 17:37 #1
Skal der ikke stå noget på forsiden under billedet ?

Har du prøvet at lave hvid baggrund i body'en ?

Jeg synes at billedet er flot, men det er lidt mørkt i forhold til den grå baggrund.

Det er jo smag og behag.

/Martin
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
03. februar 2004 - 17:40 #2
Der kommer en popup vindue, som er i stilen af det her.

Også er billedet bare lavet for at selve siden ikke skal være tom :)

jeg vil prøve at lege lidt med bagrundsfarven måske det kan få den rette fremtoning frem i billedet.
Avatar billede lordhead Nybegynder
03. februar 2004 - 17:57 #3
bare et godt tip: undgå popups. Mange har popup blockers (inkl. misselv) og vi kan derfor ikke se din side.

Kan jeg evt. få et link til popup'en?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
03. februar 2004 - 18:01 #4
Arbejder stadig på selve designet af popup´en men skal nok poste den herinde når den er klar
Avatar billede egonspock Seniormester
03. februar 2004 - 20:57 #5
Popups er noget djævelen har fundet på.

Derfor bruger Mac-brugere Safaris popup-blocker: http://www.apple.com/dk/safari/ og de Windowsbrugere, der kender det, Google Toolbar: http://toolbar.google.com/
Jeg synes også det er for mørkt, om det er baggrundsfarven eller selve billedet, der skal være lysere ved jeg ikke. Måske kan det også hjælpe at forstørre billedet en smule?
Men det er ellers en flot entré!
Avatar billede eerikk Nybegynder
03. februar 2004 - 22:25 #6
Om billedet: Kedeligt, for mørkt, ikke særlig ideomatisk engelsk, banalt "ordsprog" -Mit råd er at prøve at starte forfra - det er min helt ærlige mening :o)
Avatar billede bas Forsker
03. februar 2004 - 22:32 #7
Har du prøvet at sætte det i toppen på en hvid baggrund ?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
03. februar 2004 - 22:38 #8
Jeg synes også at det  er lidt mørkt - og når du får tid skal du nok rette din heks til: hvilken!!!

Der er jo ikke så meget følelse i dit billed når der er en heks deri :-)

which = hvilken
witch = heks

Tror det vil lyde bedre :-) - hygge
Avatar billede charlotte.dk Nybegynder
04. februar 2004 - 07:57 #9
hmmm hvilken popup ? ..  om det at være i billedet ,, det kommer meget an på .. synes jeg, hvad du vil med din side, hvem den skal henvende sig til, hvad den skal omhandle .. men umiddelbart  synes  jeg  at der mangler varme i billedet.. og  det gør du ved at få solen til at skinne  i det. hvis du kan få det ind i billedet behøver du ikke at  ændre andre farver *s*
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
04. februar 2004 - 08:39 #10
Har prøvet det med hvid bagrund det funker ikke efter min mening.

charlotte -> Det er en CV side.

Og stavefejlen er noteret.
Avatar billede soerenm Nybegynder
04. februar 2004 - 10:14 #11
Smattet grafik, hvis det er intentionen er det ikke særligt kønt. Noget andet er den store spredning af teksten rundt i det der allermest ligner et banner. Og nej - man får ikke følelsen "at man er der selv" sådan som det ser ud nu. transparensen i dit tekslayer er for høj...for hårdt komprimeret billedelement..og så kan det fortsat undre mig at det skulle være så fedt med blurrede kanter hele vejen fra ende til anden.