Avatar billede springfield Nybegynder
03. februar 2004 - 15:43 Der er 3 kommentarer

300 i bios for meget?

Hej alle...

På min anden computer er jeg kommet til at ændre noget i BIOS jeg ikk skulle ændre tror jeg... Det er det der hvor man skal enable den for at kunne ændre det... Ved mig stod den på 100 som var min. Jeg prøvede så at sætte den op på 300 som stod som max og gemte ændringer og ville så genstarte... MEN nu er problemet så er min computer ikke vil starte... Altså selve maskinen starter, men skærmen bliver ved med at stå på standby? Hvad skal jeg gøre?... Jeg er ikk sikker på det er det jeg ændrede i BIOS, men efter at det skete lige efter burde det være problemet...

På Forhånd Tak...
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. februar 2004 - 15:48 #1
du skal reset bios. kig i din manual for dit motherboard
der skal enten være en reset switch eller så er du nødt til at fjerne batteriet, men det er bedst hvis der er en reset switch.
og så burde du ikke rode med noget i din bios du ikke har forstand på.
Avatar billede springfield Nybegynder
03. februar 2004 - 15:49 #2
okay...
Det prøver jeg.... Mange tak...
Avatar billede simonvalter Praktikant
31. maj 2004 - 17:22 #3
fandt du ud af det?