Avatar billede encory Nybegynder
03. februar 2004 - 09:49 Der er 1 løsning

Install af SUSe 9.0 med intel raid controller + gode råd

Hej eksperter
Jeg er håbløs ny på linux platformen og aner intet, så derfor har jeg en række spørgsmål.
Min maskine er en ASUS P4C800 - E Deluxe, med et SATA Raid Striping Array på 500 gb styret af onboard Intel controller, 3 GHz Intel P4, 1024 mb Kingston RAM. Disk arrayet er delt op i 5 diske NTFS

1. Kan jeg installere en SUSE 9.0 på FX. drev F:\ selvom Windows XP ligger på drev C:\.
2. Understøtter  SUSe Intels RAID controller eller omvendt og kan det lade sig gøre at installere SUSe på min nuværende diskkonfiguration.
3. Er der en fornuftig fremgangsmåde eller en howto.
4. Sidder der nogen og har gjort noget lignende med en lignende systemkonfiguration.
Avatar billede encory Nybegynder
16. februar 2004 - 15:11 #1
lader ikke til at der er nogen der har noget at sige her :o)