Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 21:43 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Plakat til en fest

Hej

Mit firma har lavet en plakat til en fest

Ville gerne lige høre hvad i synes om den

http://home1.stofanet.dk/steffenchristensen/plakat.jpg

- Pistol Palle
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 21:47 #1
Lidt for meget "Dick & Gay" over den...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 21:48 #2
Og det betyder?

Måske du skal uddybe dit svar lidt mere
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 21:49 #3
Det betyder, at det første jeg tænkte da jeg så den, var, og Nick og Jay kom til festen...
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 21:50 #4
"..., OM Nick og Jay kom til festen..."
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 21:52 #5
eh ok - hvad med så at sige det?

og prøv at vente med at kommentere / svare før du har noget ordentligt at sige!
Avatar billede unknown1 Nybegynder
02. februar 2004 - 21:53 #6
hej pistolpalle - måske du skulle forklare lidt om hvad det er for en fedt, hvem er målgruppen og i det hele taget til hvilket formål blev den lavet, så er det lidt lettere og sige om den er god eller dårlig.
Avatar billede unknown1 Nybegynder
02. februar 2004 - 21:53 #7
fedt = fest
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 21:54 #8
Ok

Det er en fest for unge
De der er på plakaten skal rappe
Altså det er lidt en hip hop fest

Men vil lige slå fast ikke noget jeg har lavet eller deltager i - kun mig der har lavet plakaten :)
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 22:01 #9
Jamen ved ikke hvad ellers jeg skal sige... bryder mig ikke om den... og det er en holdning de spørger om, derfor svaret...

Jo, en ting kan jeg godt li - fonten der er benyttet...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:02 #10
Må jeg spørge hvor gammel du er?
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 22:05 #11
Ja det må du da...
Men hvorfor skulle det være relevant?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:06 #12
Jeg tror bare ikke du passer ind i målgruppen... derfor
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 22:09 #13
Sikkert ikke...

Hvad er målgruppen?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:09 #14
Unge!
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 22:10 #15
Hvor unge?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:10 #16
15-20
Avatar billede exp Juniormester
02. februar 2004 - 22:12 #17
Ja så rammer jeg den ikke helt - skyder lige forbi med et par år :-)

Er 23 år og 2 dage gammel.

Men min mening står nu stadig fast...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:13 #18
Og så skal man jo nok også helst være hip hop'er og kunne lide rap

forsinket tillykke så :)
Avatar billede Jman Praktikant
02. februar 2004 - 22:17 #19
hmmm .. inden din thread løber ad sporet..
"Mit firma har lavet en plakat til en fest" - Jeg ser altså ikke en plakat. Jeg ser en tegning (!)
En plakat skal efter min mening indeholde et budskab eller nogle informationer. Det gør din "plakat" ikke.
Du skriver efterfølgende hvad den skal bruges til og hvem den skal ramme. Det kunne du vel lige så godt have skrevet i dit indlæg, så man kna danne sig en mening vs indtryk/budskab.
Efter at have læst hvem den skal ramme, synes jeg du rammer O.K. godt, men stadig mener jeg der mangler noget information (hvor er festen, hvad tid o.s.v.) - Måske en god og rammende overskrift ville ikke være ad vejen.
Skal den trykkes i farver ? - hvis ja, kunne du måske lege lidt med noget duotone eller lign. for at give "plakaten" noget mere dybde
Avatar billede Jman Praktikant
02. februar 2004 - 22:19 #20
og et p.s. Måske skulle du lade et spørgsmål være åbent mere end 30 min. hvis du vil have nogle gode svar... især når det gælder meninger om et design c",)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:25 #21
Det er faktisk ikke en plakat men mere et bag "tæppe" som skal være bag en scene og den skal bruges flere gange derfor er der ikke dato på

Jeg synes jeg havde fået svar nok
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
02. februar 2004 - 22:26 #22
Det skal ikke trykkes i farver
Avatar billede soerenm Nybegynder
04. februar 2004 - 10:28 #23
ja det er jo en simpel omgang....der er altså ikke aldersmæssig pondus nok bag den attitude der bliver lagt for dagen af "de hårde hip-hoppere" der smider hjemstavnstegn og retter på Kanidenimen. Håndværksmæssigt er den da fin, men så er det vist også det...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
04. februar 2004 - 14:28 #24
Kan du forklare det lidt mere?

Hvad kunne der have været gjort anderledes? (Vi har lige afleveret den til kunden, så det er for sent at rette på den nu)