Avatar billede mora Nybegynder
22. september 1999 - 20:14 Der er 22 kommentarer og
5 løsninger

Vudering af website :-)

Herunder er et link til min beta version af DTO(Danmarks Telefoni Oplysning), jeg uddeler 10 point til hver person der skriver en seriøs "anmeldelse" eller bare nogle hints/fif til den,

Du vil modtage dine point mandag.

http://home.worldonline.dk/~mora99/tele/
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. september 1999 - 20:25 #1
The requested URL /~mora99/tele/ads.htm was not found on this server

:-)
Avatar billede mora Nybegynder
22. september 1999 - 20:31 #2
Tak, uploaded...
Avatar billede stroehm Nybegynder
22. september 1999 - 20:46 #3
Det er da en spænænæ side , jeg betaler ihvertfald for mange penge for at surfe.
Den kunne godt trænge til lidt kulør og grafik, og udbygges yderligere ...
men det er vel osse planen kan jeg forestille mig. :)
bare klø på du!
Avatar billede mora Nybegynder
22. september 1999 - 20:49 #4
Design er ikke min stærke side(se evt. www,mora.zzn.com), det er mest der jeg har brug for hjælp.
hvilken grafik, hvor?
der er 50 point til den der sender mig et logo til siden.
Avatar billede douglas Nybegynder
22. september 1999 - 20:51 #5
Informativ, men kedeligt look
og framesene kunne godt undværes så brede. Og da jeg hentede siden var der et dok. i nederste venstre hjørne, som jeg ikke kunne hente.

Får et pænere look, og et ordentligt domæne, så skal den side nok blive nyttig.

P.S, Hvorfor har du egentligt lavet sådan en side?
Avatar billede douglas Nybegynder
22. september 1999 - 20:53 #6
Jeg vil gerne prøve at arbedje med et logo til din side... Kontakt mig på douglas_thump@hotmail.com

/ Douglas
22. september 1999 - 20:54 #7
Tjo funktionaliteten er  til stede, men der mangler bestemt overskuelighed, samt grafik. Lyse salgsvenlige farver må være sagen til denne, dog med et konservativt stænk,
Pas på med for mange frames, og overdriv endelig ikke brugen af bannerreklamer, og slet ikke når du ikke rigtig har nogle seriøse.

Jeg arbejder for en afd. hos www.bilbasen.dk (tv2), og hér er det overskueligt selv ved 800x600, dog ser man også hér lidt for meget banner.

Keep up the good work.

Siden er ihvertfald brugbar, når man vil finde de billige telefontakster.

Hvad med at lave disse priser i en database istedet ?
Så vil du få det lidt nemmere ved at opdatere taksterne.

;) Lars
Avatar billede mora Nybegynder
22. september 1999 - 20:55 #8
forstår ikke hvad du mener med framesene..., det dok du omtaler er en reklame, den virker ikke altid i starten.

jeg har lavet siden da jeg i lang tid har "leget" med telefoni priser, og ville dele min viden, fik så en opfording fra Jens Næsland fra Komputer For Alle.

Deadline: 1/10-99
Avatar billede mora Nybegynder
22. september 1999 - 21:01 #9
>>>Pnp
bannerne er nogle jeg har lagt på midlertidligt, der er meningen at teleselskaberne skal have deres reklame, teledanmark vil se trafik tal først, de andre har ikke svaret endnu, jeg kan ikke lave databaser.

synes du jeg har for mange frames?
Avatar billede one Nybegynder
22. september 1999 - 22:01 #10
Jeg vil også sige at der er informationer  nok på siden  men  du mangler noget grafik  istedet  for  <HR>    og    istedet for en stor røs overskrift ville jeg nok vælge at lave et
"logo"  eller hvad man nu har lyst til bare ikke plan tekst      jeg vil også gerne hjælpe dig med et logo!!!

skriv til    verdens_bedste_grafik@crush.dk

Andreas
Avatar billede one Nybegynder
22. september 1999 - 22:02 #11
røs=rød
Avatar billede missing Nybegynder
22. september 1999 - 22:46 #12
jeg vil ikke engang nedværdige mig selv til at kommenterer det der "webdesign", der er på den "side" som dette spørgsmål handler !!!
Avatar billede gorba Nybegynder
23. september 1999 - 00:27 #13
Indholdet er ok, og du skriver jo også " beta" så lidt mere grafik mv er vel nok på vej.
men udemærket.
Jeg er ikke selv en haj ang. grafik, men se min første seriøse side.
Jeg har efterhånden lavet nogle stk, men den her ville blive det som er i indholdet.
Den ville blive en del bedre, men tjek it out.
http://hjem.get2net.dk/gorba
Avatar billede mora Nybegynder
23. september 1999 - 09:27 #14
Jeg bruger frames da det nedsætter sødetiden, ved at den kun skal hente den side der skal ændres, jeg vil gerne have nogle direkte eksempler på grafik slle siger mere grafik, hvad???
5 point pr. brugbar grafik fil :-)
Avatar billede krogstrup Nybegynder
23. september 1999 - 09:58 #15
:)

Jeg tror ikke at nogen vil sætte sig ned og lave noget grafik til din side Mora mod at få "betalt" hele 5 points....

Jeg kan i hvert fald ikke sige at jeg er imponeret over belønningen!
Avatar billede mora Nybegynder
23. september 1999 - 10:35 #16
Jeg tænkte mere på at folk måske havde noget liggende på deres PC, hvis du vil lave grafik selv, så send det til mora@ready.dk, så finder vi ud af noget.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 1999 - 10:35 #17
Nu underviser jeg selv i hjemmeside design på en ungdomsskole, og jeg vil sige at det er et godt initiativ du har taget og det er en af de vigtige ting for at lave en side.
En anden meget god ting er at lave en indbydende side, og på dette punkt mangler der lidt, men som du siger er du ikke så god til grafik, dog er der vist en del mennesker der godt kan hjælpe dig feks. her på siden, men ellers ser det godt ud.

Der var en side nede til højre som ikke kunde loades.
Samtdig vil jeg sige at det logo du får ville jeg placere i øverst til højre, da man så hurtigt får øje på det, men det rykker samtidig menuen lidt ned og det ville se godt ud.
Der er også god overskuelighed over siden og dens menu og det er godt.
Håber at du kan bruge noget af det jeg har skrevet.
Avatar billede mora Nybegynder
23. september 1999 - 10:40 #18
>>>spacemaninc
Du mener vel logo i venstre side?
Den side du ikke kunne loade er et genmengående problem, som vil blive løst det er en tæller med online stats.
Avatar billede mora Nybegynder
23. september 1999 - 19:34 #19
>>>douglas, dit svar er lidt tyndt, derfor afvist, men du siger at du gerne vil arbejde med mit logo, der er jo 50 point at hente :-)
Avatar billede asbjoern Nybegynder
24. september 1999 - 12:06 #20
Det er en meget funktionel side men mangler ligesom det der gør din side bedre end så mange andre sider. Prøv at finde på et eller andet som vil gøre din side speciel mvh.
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
25. september 1999 - 21:08 #21
Jeg synes godt er der kunne komme mere grafik på - og farver. Der står ***LOGO*** midt i din oversigt, og tilsidst i oversigten står der noget man når man bruger 800 x 600 ikke kan opfange. Du skal vælge pixels til bredden af oversigten istedet for procent.

Det ser heller ikke godt ud at der nede i hjørnet står "Siden kan ikke vises" (siden findes ikke). Den side burde ikke være der - ihvertfald ikke når den ikke kan vises.

Idéen er god nok, men bare klø på!
Avatar billede missing Nybegynder
25. september 1999 - 21:28 #22
>>>Gorba !!!

Det er en fin side du har. Har du overvejet at købe et rigtigt domæne til den ? Den er næsten det værd.
Siden det her er mora's spørgsmål, så kunne du jo istedet sende mig en mail på tangobravo@email.com ;o)

Avatar billede mora Nybegynder
27. september 1999 - 14:25 #23
MANGE TAK FOR ALLE JERES AVAR.

Jeg mangler stadig et logo, derfor har jeg åbnet et nyt spørgsmål med logos, der er 50 point for den der først sende mig et brugbart logo, og 75 point hvis jeg får det før torsdag eller i løbet af torsdag.

Efter 1-10-99, vil kun det første logo blive belønnet.

Spm. navn: Logo i Katagorien: Freelance ( http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=4781 )
Avatar billede mora Nybegynder
27. september 1999 - 14:26 #24
SIDEN ER BLEVET ÆNDRETOG ER UNDER STADIG FORBEDRING:
http://home.worldonline.dk/~mora99/tele
Avatar billede one Nybegynder
28. september 1999 - 02:44 #25
tak skal du havde!

Andreas
Avatar billede zane Nybegynder
21. oktober 1999 - 00:22 #26
Den er stadig ikke specielt køn, ok den fungerer men er grim (GRIM!!!), tænk lidt mere grafisk, den behøver ikke nødvendigvis at blive tung af den grund, sprcielt ikke hvis du bruger DHTML.

Jeg vil gerne hjælpe lidt med gode råd og/eller lidt grafisk arbejde.

~zane~
Avatar billede mora Nybegynder
25. oktober 1999 - 07:40 #27
KONTAKT MIG PÅ ICQ: 40746606