Avatar billede huulbaek_at_home Nybegynder
26. januar 2001 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

c5 & win2000

Nogen der har erfaringer med c5 på windows 2000? Er der nogle specielle hensyn at tage?

Hvilket OS er det mest effektive at køre på?

Med venlig hilsen,
Thomas Huulbæk Andersen
Avatar billede boxter Nybegynder
26. januar 2001 - 19:43 #1
Hej Thomas

Jeg har lige prøvet at køre C5, under Windows 2000.
Det ser ud til at det kører uden problemer.
Dog ser dos-udgaven lidt sjov ud, men jeg vil anbefale at du bruger windowsudgaven.

MVH

Torben
Avatar billede hrolsen1 Nybegynder
28. januar 2001 - 18:31 #2
Hvorfor upgrade når det gamle bare kører det er kun de kærer computer forretnonger er får fortjenste snakker med mange der har dårlige erfaringre  men nye pogrammer og styresystemer en fik at vide at et regnskabspogram ikke kumme køer år 2000 de afprøvede ikke on det var rigigt det kostede den over 30.000 kr  men skal man altid tro på de kærer computer forretninger nej få nogle nørder til at hjælpe men der kan jo også problemer med dem bare husk BACKUP
Avatar billede h2ns Nybegynder
29. januar 2001 - 15:18 #3
Hrolsen1: Ift. Winslow 98, så er der efter min mening meget at hente i Winslow 2000. Ikke mindst mth. stabilitet, hvor jeg især har oplevet nogle skumle crash med Win 98 og C5.

Dog har jeg ikke prøvet C5 på Winslow 2000, men hvis det passer at den er skummel når den kører DOS, hvad gør man så, når man skal i udviklingsmenuen?

Hans
Avatar billede boxter Nybegynder
29. januar 2001 - 23:10 #4
Hej Hans.

Det eneste problem der er med C5 i udviklingsmenu (Dos), er at man ikke kan få skærmbilledet vist på fuld skærm, men må nøjes med et lille vindue.
Alt virker ellers som det skal.

Torben