Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 10:38 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Jeg er TRÆR af IE!

Jeg er MEGA træt af IE. Jeg kan ikke komme af med nogle websites selvom jeg \"rydder oversigt\" i internet indstillinger!

f.eks. når jeg skriver www.o

så autofuldfører den med:

verclocking.dk/dk/asp/comments.asp?id=22075&OrgThread=Falsk&table=comments

Andre sites gør det oxo

f.eks. www.n

så autofuldfører den med:

dwarez.com

Lige meget hvad jeg prøver at rydde min \"history\" med... har også prøvet at fjerne alle cookies og Tweak UI kan heller ikke gøre det!

Hvor F)\"!/&¤\"! bliver disse info gemt henne???

jeg vil gerne ha autofuldførelse på! bare ikke lige efter jeg har ryddet min history!
Avatar billede blazer Nybegynder
26. januar 2001 - 10:39 #1
tempoary internet files............
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 10:41 #2
har prøvet!!! no go!
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 10:42 #3
IE->Tools->Internet Option->Content  Vælg AutoComplete lå krydset fra i [x] Web Address:

JEg har kun UK version med skriv så prøver jeg at hjælpe hvis du har DK version.
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 10:44 #4
mangler s lå=slå

DK er vel
Function->Internetinstillinger->Indhold  Auto Fuldfør. [Web adresse]
Jeg gætter kun på de danske navne med af direkte oversætelse.
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 10:46 #5
\"jeg vil gerne ha autofuldførelse på! bare ikke lige efter jeg har ryddet min history!\"
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 10:48 #6
Jeg tror vist jeg har misforstået dit spørgsmål lidt.

Det skal være SÅDAN her i stedet for mit andet svar undskyld, Glem hvad jeg har skrevet ovenfor.

IE->Tools->Internet Option->Genrelt - Der er en Clear History knap... Slet Historie.
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 10:51 #7
Hvis det ikke virke så åben regedit og find denne key:

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\TypedURLs

Fjern alle subkeys url1, url2, ....

Du skal nok lukke/åbne IE for det virker.
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 10:58 #8
\"IE->Tools->Internet Option->Genrelt - Der er en Clear History knap... Slet Historie.\"

Har prøvet... jeg er ike dum! men nogle url\'s bliver der !!!!

\\TypedURLs

den har jeg ikke... ?! kan det være fordi at jeg har trykket \"Slet Historie\"... bliver de url\'s gemt et andet sted?
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 11:01 #9
Hvilken version benytter du?
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 11:03 #10
af win??? 2000DK PRO
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 11:06 #11
Jeg tænkte nu mere på IE versionen?
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 11:07 #12
5.5
Avatar billede bantz Nybegynder
26. januar 2001 - 11:08 #13
hvad med: internet instillinger og under fanebladet advanceret og under afsnittet sikkerhed. Fin så den der hedder: slet gemte sider, når browseren lukkes. og sæt hak i den.
det er lidt far fetched men når alt det andet ikke virker :)
Avatar billede bantz Nybegynder
26. januar 2001 - 11:13 #14
fin = find
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 11:15 #15
nope... heller ikke!
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 11:17 #16
OK jeg har version 5

Prøv evt. at åbne regedit og søg efter verclocking.dk, de må vel ligge et eller andet sted.
Avatar billede syffux Nybegynder
26. januar 2001 - 11:19 #17
hvilken versoin af IE bruger du???
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 11:20 #18
5.5 for 2. gang
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 11:22 #19
syffux>> Prøv at læse svarne!!! :-)
Avatar billede the_duke Nybegynder
26. januar 2001 - 13:30 #20
Du skal gå ind under funktioner/internetinstilinger!

Her skal du trykke på fanebladet indhold og trykke på knappen autofuldførelse. Her inde skal du fjerne alle V og trykke på ryd formularer og ryd adgangskoder..

Så skulle det virke

Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 13:38 #21
virker heller ikke...!!!!
Avatar billede the_duke Nybegynder
26. januar 2001 - 13:41 #22
Assamite> mystisk, det virker fint på min maskine..
Avatar billede the_duke Nybegynder
26. januar 2001 - 13:43 #23
jeg kører også windows 2000
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 13:43 #24
Jamen jeg kan skam oxo slette de fleste url\'s men der er nogle som BARE IKKE VIL VÆK!!!!
Avatar billede the_duke Nybegynder
26. januar 2001 - 13:45 #25
Er det warez sider?
Avatar billede assamite Nybegynder
26. januar 2001 - 13:48 #26
3 af dem er, den anden er fra overclocking... se min første posting!
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. januar 2001 - 16:17 #27
De link som IE skriver når du begynder at skrive er det så ikke fordi den kan finde den i Farvoritter. Efter history og Temp Folders er tomt, og man skriver noget så roder den altså i farvoritterne for at finde noget der passer.
Avatar billede dana Nybegynder
26. januar 2001 - 18:18 #28
Prøv at gå i start/Søg efter/Filer og mapper og søg på *.url

så vil du finde alle dine \"Favoritter\" og kan så slette dem der fra - du kan også se hvor de ligger! Good luck!

Mvh. Dana :)
Avatar billede assamite Nybegynder
27. januar 2001 - 09:46 #29
Det er heller ikke løsningen ;(
Avatar billede assamite Nybegynder
27. januar 2001 - 09:48 #30
MEN nu har jeg fundet ud af det!!!

Mange tak for jeres forsøg på at hjælpe!
Avatar billede assamite Nybegynder
27. januar 2001 - 10:23 #31
I mit tilfælde stod url\'erne i Ntuser.dat filen under \"Documents and Settings/\"bruger\"\" Jeg fandt dem ved at bruge tekststrengssøgning i win2k\'s egen søgning. Hvorfor de stod der vides ikke! MYSTISK!

Jeg ville ikke til at redigere i filen så jeg oprettede 2 nye brugere. En temp bruger og en ny \"fast profil\" så loggede jeg ind som temp-brugeren og flyttede alle vigtige data (mange af mapperne er skjulte systemmapper. Kig dem ALLE igennem for at finde ud af hvilke filer der skal flyttes) fra den gamle bruger til den nye! SÅDAN! Den eneste bivirkning var at jeg måtte installere ICQ igen.

Før fyldte min Ntuser.dat fil over 3 MB nu fylder den kun 600kb og jeg syntes at mit system kører bedre!