Avatar billede veromoda Nybegynder
02. februar 2004 - 18:03 Der er 11 kommentarer

Hvad syntes i om min side

Hej EKSPERTER!

Hvad syntes i om min side www.kvinde-info.dk ???

Med venlig hilsen
veromoda
Avatar billede zypher212 Nybegynder
02. februar 2004 - 18:04 #1
Udemærket... nice opsætning
Avatar billede andersdp Nybegynder
02. februar 2004 - 18:09 #2
Fint layout, overskueligt og umiddelbart let at overskue og komme igang med at læse.

Dog synes dit valg af frames er en skam, det giver dels en træls overgang med baggrunden når man scroller og så kan man ikke indeksere siderne...

Baggrundsbilledet er for grovkornet - det må efter min smag gerne være mere fintmasket.
Avatar billede Jman Praktikant
02. februar 2004 - 18:21 #3
Lækkert, roligt design, der egentlig "kun" trænger til noget finpudsning.

Baggrundsgrafikken, er forstyrrende for øjet, når man læser. Det skyldes det store firkanter i en grov kontrast. Måske ville det hjælpe lidt, hvis du lavede gitteret en lys grå, så den har mere sammenhæng med firkanternes grå farve.

Derudover savner jeg en indikation af links i teksten,enten i form af en link-farve eller en underline, så man kan se at her er noget klikbart.

Slutteligt ville det være smart med noget mouse-over på topmenuen. Ikke et must, da dine links er fint inddelt, men det giver det ekstra touch, der gør et design godt  c",)

Men på en 13-skala vil jeg give 9 med pil op, for at bevare roligheden gennem designet.. ingen topkarakter, da der ikke er noget nyt i designet i forhold til "alle de andre" .... ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. februar 2004 - 22:43 #4
Synes det er en meget spændende side. Den har nogle utrolig friske og livlige farver, der er med til at skabe en god stemning. Opbygningen du bruger på de forskellige side er dejlig enkel og fremfor alt overskuelig, og det virker godt med billederne i de små kasser.

Fint at man med en lille pil, kan se hvor på siden man befinder sig. Som den eneste side er der på forsiden en lille smule scroll ved 1280x1024 hvilket jeg synes er en skam, da det meget let kan undgåes.

karakter: 10@13
Avatar billede elmo085 Nybegynder
02. februar 2004 - 23:03 #5
Ups det var ikk meningen at lave et svar bare afvis det!!!! :D
Skal ikk have point for det :D lol
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. februar 2004 - 07:42 #6
elmo085 >> Har du dobbeltbruger - for hvor har du lige svaret ?
Avatar billede jps6kb Novice
03. februar 2004 - 08:26 #7
Fastgør baggrunden i din nederste frame. Den burde ikke scrolle.

Ellers kool nok.
Avatar billede soerenm Nybegynder
03. februar 2004 - 12:26 #8
Meget kontrastfattigt farvevalg - det bliver hurtigt lidt kedeligt. For hård og fedtet komprimering af grafikken generelt. Så står der også lidt for meget InterFlora mellem linierne i topgrafikken. I det lange løb bliver det også svært for dig at holde styr på dit content, da det ikke umiddelbart ser ud som om du anvender nogen form for database. Større tæthed i maskeringen på baggrund kunne også hæve niveauet (som nævnt af andre). En bund ville også være med til at fastholde brugerens fokus og "afgrænse" artiklerne.

Karakter 7@13
Avatar billede staz Nybegynder
03. februar 2004 - 12:32 #9
Lækker. Den kunne nemt blive til et 11 tal, hvis der blev ændret lidt hist og her. Som der er nu er den lækker nok, men der måtte gerne kommer lidt flere detaljer på. Fx. ved "nyheder". Hvis der fx. kom en dato, skribent navn osv på, så ville det give lige det sidste.

baggrunden kan der arbejds lidt med, toppen kan laves lidt pænere og menupunkterne ville jeg ændre til en lidt anden stil. Men alt i alt er det et stykke lækkert arbejde. En ting som er rigtigt nice er de rammer omkring billederne. Det giver en pisse god effekt. Og farvevalget er top nice =)
Avatar billede lordhead Nybegynder
03. februar 2004 - 12:40 #10
Hej.

Jeg synes din side er flot og farverig og designet er generelt pænt.
Så er der lige de lidt mindre opmuntrende ting;

1. Din baggrund er irriterende at kigge på, og man får hurtigt ondt i øjnene.
2. I Mozilla FireBird sidder dit indhold 5-10 pixels for langt ude til venstre.
3. Prøv i det hele taget at undgå frames. Der er ikke rigtigt nogen fordele ved dem. De giver både ustabillitet mht. scroll-baren og baggrunden, og det er i det hele taget svært at indeksere siden.

Ellers en meget fornuftig side.

Karakter: 8 med pil opad på 13-skalaen
Avatar billede syntax_hh Nybegynder
03. februar 2004 - 18:06 #11
Jeg synes ikke du skal have frames, og så skulle siden ikke være centreret, men stå i venstre side, men det er vel smag og behag