Avatar billede rn Nybegynder
22. september 1999 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udsendelse af nyhedsbreve, som indeholder html-tags.

Hejsa.

Jeg har lavet et nyhedsbrev-system i ASP, som volder mig nogle problemer…

Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at sende ”ikke kedelige” nyhedsbreve ud. Med andre ord kunne jeg godt tænke mig at sende en nyhedsbrev ud som bl.a. bestod af html-tags. Dvs. at muligheden for at indsætte et billede midt i nyhedsbrevet, ligesom man kan i sit mail-program, skal være til stede.

Hvis jeg prøver på at sende et nyhedsbrev ud, som består html-tags + tekst, så bliver tags’ene fremvist i stedet for at blive udført.

Er der nogle der har et godt bud på hvorledes man løser dette problem? Jeg bruger ASPMail til udsendelse af nyhedsbrevet.
Avatar billede meyer Nybegynder
22. september 1999 - 19:58 #1
Prøv med:

Mailer.ContentType = "text/html" først, så kan du skrive dine html-tags :o)

Meyer
Avatar billede borge Nybegynder
22. september 1999 - 20:30 #2
Er de mulighet å få koden til ditt nyhetsbrev. Sitter selv med å utvikle nyhetsbrev.

PLEASE !!!!

Børge
Avatar billede s Nybegynder
23. september 1999 - 21:54 #3
Den kode meyer kommer med er så vidt jeg kan se til Jmail. Du kan downloade og læse mere om Jmail her:
http://tech.dimac.net/
Avatar billede rn Nybegynder
23. september 1999 - 22:20 #4
Hejsa
- og tak for svarrerne.

Koden som Mayer kommer virker fint, også med ASPMail.

RN