Avatar billede mikkel_breum Nybegynder
02. februar 2004 - 15:39 Der er 1 kommentar

Undervisningsjob i Flash_Actionscript 1x37 timer.

Hvis du er god til at undervise, og har rigtigt godt styr på Actionsscript og Flash generelt, kan det være du er den jeg søger til afholdelse af et intensivt Introduktionskursus. Kursus henvender sig til studerende ved Kunsthistorie/Film&Medie/Litteraturvidenskab/VisuelKultur på Københavns Universitet, og eventuelt udefrakommende med lignende interessefelt. Kurset kører som en 1 uges workshop, og fungerer som optagt til et seminar om generativ kunst.

workshoppen skal henvende sig til studerende, som ikke nødvendigvis har erfaring med programmering. Formålet med workshoppen er at give deltagerne en bedre forståelse af, hvad det vil sige, at arbejde med programmering som kreativt/kunstnerisk værktøj. Det vil være hensigten, at deltagerne i løbet at workshoppen bliver i stand til selv at realisere simple visuelle idéer ved hjælp af programmering i flash.

Da kurset er forholdsvis kort, og deltagerne ikke på forhånd forventes at have erfaring med programmering, forventes det naturligvis ikke, at de på nogen måder bliver eksperter, men de skal have en idé om, hvorledes man kan konstruerer løkker, conditions, og få grafiske elementer til at bevæge sig, mutere og reagere interaktivt.

Worksoppen skal give deltagerne en hand-on eksperience, og stimulere deres interesse og indsigt op til det efterfølgende seminar.

På seminaret vil 5-6 personer/grupper der arbejder med generative principper blive inviteret til at holde oplæg. Vi sigter mod at få en bred dækning bland oplægsholderne, således at vi dækker områderne arkitektur, design, kunst, musik og teori - alle i forbindelse med brugen af Generative (GA) principper, Kunstig Intelligens (AI) og Simuleret Liv (AL).

Hvis du kunne være interesseret i at undervise på workshoppen, så send en mail til mikkel@diffus.dk

Workshoppen skal afholdes i uge 16 eller 17 eller evt. som et forløb henover disse to uger.
Workshoppen vil foregå på Københavns Universitet, Amager i et up-to-date Mac Lab, med projektor. Jeg kender ikke den nøjagtige lønsats, men den vil naturligvis blive oplyst inden en evt. aftale træffes. Der er bevilliget løn til 37 timer +forberedelse.

Ansøgere skal i første omgang emaile mig et kort CV (bare det relevante), samt en beskrivelse af tidligere erfaring med relevans for opgaven.
Avatar billede mikkel_breum Nybegynder
02. februar 2004 - 15:55 #1
-