Avatar billede docks Nybegynder
02. februar 2004 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lave en fly billet/boarding card

Hej

Jeg vil høre om der er nogen derude der har en skabelon til en flybillet/boarding card?

Eller måske en tutorial eller et link?

Jeg vil gerne lave nogle indbydelser og de skal nemlig ligne sådan et boarding card.

På forhånd tak!
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2004 - 15:06 #1
Avatar billede docks Nybegynder
02. februar 2004 - 15:11 #2
ja det er sådan nogle jeg gerne vil lave. Jeg har selv fundet nogle på google også, men problemet er at jeg ikke kan lave noget som ligner :(

Det jeg har svært ved er at lave det "møster" der er på selv boardinkortet...
Avatar billede 85 Nybegynder
02. februar 2004 - 23:27 #3
Kan du ikke udskifte teksten på et af de boardingkort der, og så banke din egen tekst ind i stedet?
Avatar billede voirsous Nybegynder
03. februar 2004 - 15:28 #4
den der lidt på skrå stribe agtigt?
http://www.erikandanna.com/Wedding/Honeymoon/boardingpass.jpg

det lginer meget småt tekst der er gentaget?
Avatar billede docks Nybegynder
03. februar 2004 - 16:27 #5
Ok jeg har fundet en løsning der fungerer.

JEg fandt et boading kort som der ikke stod ret meget på. Og er nu i gang med at bruge clone tool til at "fjerne" den eksisterende tekst.

Jeg lavede et test print og resultatet bliver ret godt :D

Jeg vil dele point ud :)
Avatar billede docks Nybegynder
03. februar 2004 - 16:27 #6
Vil i 3 komme med et svar så får i 10pts. hver!

Er det ok med jer?
Avatar billede cdc Novice
03. februar 2004 - 16:30 #7
svarer :o)