Avatar billede lkp Nybegynder
26. januar 2001 - 09:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Point retur til Jalle (se spm. 34817)

Hej Jalle

Hermed de point du uddelte for meget.

Undskyld forsinkelsen.

ref: http://www.eksperten.dk/spm/34817

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede jalle Nybegynder
26. januar 2001 - 10:34 #1
Helt i orden. :-)
Avatar billede billeschou Nybegynder
26. januar 2001 - 11:54 #2
og hvor er det lige der bliver nævnt, at der er givet 170 point for meget??
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 12:00 #3
jalle giver lkp 200 point, hvorefter lkp giver jalle 170 point. Det er da ok med mig, måske var lkp\'s korte svar ikke 200 point værd, men kun 30.

Er du ikke lidt for meget politimand billeschou?
Avatar billede parazite Nybegynder
26. januar 2001 - 12:00 #4
billeschou : \"Af en eller anden grund så virker scriptet nu, og der ikke ingen fejl. Der er hverken blevet rettet i det eller opdateret noget på pc\'erne, så derfor lukker jeg spørgsmålet.\" burde sig lidt om det. Han takker vel bare for forsøget på hjælp med 30 point, og kommer til at give 200. Sørg lige for at få en kommentar fra de involverede før du styrter til admin.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. januar 2001 - 12:00 #5
jalle/lkp>> kommer I lige med en kommentar om, hvornår og hvordan det er aftalt med 170 point ekstra ?
Avatar billede parazite Nybegynder
26. januar 2001 - 12:05 #6
andreas_admin : Det er jo netop ikke ekstra point, men point retur. Som jeg ser det, så ville jalle give lkp lidt for besværet og kom til at give 170 for meget...

lkp/jalle : Eller?
Avatar billede billeschou Nybegynder
26. januar 2001 - 12:07 #7
jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg heller ikke tror der er tale om snyd... blot savner jeg lige en kommentar om det der åbenbart er foregået udenfor eksperten
Avatar billede parazite Nybegynder
26. januar 2001 - 12:08 #8
admin : Kigger du ikke lige på http://www.eksperten.dk/spm/45858 engang? Vi savner dig... :o)
Avatar billede lkp Nybegynder
26. januar 2001 - 12:13 #9
Hej Admin

Ja meget gerne

Den eneste fejl der er begået er, at jeg har ventet så længe med at give Jalle de 170 point tilbage som han (ganske som parazite siger) gav for meget.

Nedenfor, har jeg indsat teksten fra en mail Jalle sendte til mig d 22/12/2000.

Desværre fik jeg ikke givet ham pointene umiddelbart efter han sendte mailen til mig, og glemte så desværre at få det gjort.

--- Start på mail ---

Hej Lars

Jeg har lukket spørgsmålet, da det virker nu. Jeg ville have givet dig 30 point for indsatsen, men kom desværre til at give dig alle pointene. Jeg ville høre om du ville give de 170 tilbage.

Med venlig hilsen

Jakob Lethmar
----- Original Message -----
From: Lars Kjærgaard
To: Jakob Lethmar
Sent: Friday, November 24, 2000 3:02 PM
Subject: RE: Vedr. Eksperten - Problemer med dataoverførsel fra Access til Word

Hej Jacob

Umiddelbart har jeg ikke kunnet finde ud af, hvordan fejlen opstår - jeg har desværre ikke kunnet provokere den frem.

Jeg har dog gravet lidt i forskellige vidensbanke, og har i den forbindelse et par spørgsmål til dig.

Er der nogen sammenhænge overhovedet i mellem de maskiner der giver fejlen, og de maskiner der ikke giver nogen fejl?

Er der en sammenhæng mellem styresystem, og de maskiner programmet ikke vil køre på?

Har du installeret Office SP2 på alle maskiner?

Har du installeret den seneste MDAC på alle maskiner (<- Et skud i tågen, men fejlen kan fremkomme hvis DAO ikke er installeret korrekt, godt nok bruger du ikke DAO, men det er Microsoft vi taler om her!)

Med venlig hilsen

LKP

--- Mail slut ---

Jeg har ikke noget i mod, at forklare hvordan det hele hænger sammen, men jeg synes at der er visse personer der som el barto skriver bruger lidt for meget tid på at lege politi mænd.

Jeg håber ovenstående er forklaring nok, ellers må i endelig skrive igen.

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede vandhunden Nybegynder
26. januar 2001 - 14:22 #10
Jeg er ikke sikker på at jeg er helt med; Kan det her overhovedet på nogen måde være snyd? Der er kun blevet \"overdraget\" ialt 30 point, for et spm. Måden er da underordnet, jeg synes det virker reelt nok.