Avatar billede pcnovice Nybegynder
02. februar 2004 - 13:42 Der er 1 løsning

FTP server vs. Norton Internet Security!

X Hej Eksperter!

Jeg kan ikke logge på min ftp-server, mens Norton Internet Sec. kører?

Jeg har følgende setup: fast-IP, router/firewall (Linksys BEFSX41), en desktop med ftp-server (War FTP Deamon), en laptop med ftp-klient (Cute-FTP), begge pc'ere kører XP.

Jeg har sat server, klient og router/firewall op, og de virker fint, bare kun når Norton Internet Sec. er disablet?

Kan connecte med klienten via min interne IP, og på min public-IP kan jeg connecte via www.net2ftp.com og en vens pc via telnet.

Jeg har prøvet at oprette en system-regel i Norton, men uden held. Jeg fulgt instr. fra dettte link http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/33e52197341bf25988256a9b007e63c2/344563372d87595888256ada004c2c3a?OpenDocument&prod=&ver=&src=sg&pcode=&svy=&csm=no

XP firewall er slået fra. Jeg har prøvet at connecte på passivt og på port. Jeg kan se i min router/firewall log at forbindelsen kommer ind igennem min firewall, men så ikke videre?

Jeg håber at ovenstående er fuldestgørende og at der er en som kan hjælpe mig.
Avatar billede pcnovice Nybegynder
16. februar 2004 - 11:05 #1
Trukket tilbage