Avatar billede jjs_new Nybegynder
02. februar 2004 - 09:59 Der er 3 kommentarer

Opdatering af kartotek i mellem brugere!

Hejsa

Jeg har nogle problemer med en enkelt bruger, som ikke får opdaterede oplysninger fra kartoteket i forbindelse med ændringer. Det drejer sig om nogle beløbs poster som ændres af økonomi i forbindelse med overskridelse af et maksimum (kundens). Dette fører til at kundens maksimum ændres af okonomi på opfordring af min bruger. Og her kommer problemet:

Nu skal min bruger lukke hans XAL (V. 3.1 sp3) ned for at kunne udskrive rapporten som er afhængig af at dette maksimum ikke overskrides!

Brugeren kører Windows XP, kan det ha' noget med sagen at gøre?

Håber på nogle svar :-)
Avatar billede Broholm Novice
02. februar 2004 - 10:05 #1
Sæt -p1 på som opstartsparameter, eller bed brugeren om at trykke Ctrl+O (O som Ole) inden han afvikler rapporten.

-Broholm
Avatar billede jjs_new Nybegynder
02. februar 2004 - 10:11 #2
Brugeren har allerede switchen "-p1" aktiveret .. men lige meget hjælper det. Den anden mulighed (Ctrl+O) vil jeg prøve, men er dette det sammen som "-p1" så er chancerne små for at det skulle være løsningen ...

/Jan
Avatar billede kgross Nybegynder
11. februar 2004 - 21:55 #3
Afvikler nogle brugere C5/XAL på en W2000 terminalserver?
Hvis du "køre i et blandet miljø (nogle på terminalserver andre lokalt)
kan der muligvis være endog meget lange opdateringstider. (Jeg ved ikke hvorfor)