Avatar billede waingro Nybegynder
02. februar 2004 - 09:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

XP Logo fader langsomt

Når jeg starter min pc, og XP logoet skal fade frem, så gør den det meget langsomt og det går ud over min boot-tid.
Info om min PC:
P4-2.6GHz HT
1GB RAM
GeForce4-Ti4200 128MB RAM

Kan man fjerne logoet helt eller hvad skal jeg gøre?
HJÆLP!
Avatar billede gallabef Nybegynder
02. februar 2004 - 09:27 #1
bare smør lidt balsam på siden af dit kabinet, så bliver din pc så taknemmelig at den glemmer alt om xp-logo og andre finurligheder!
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. februar 2004 - 09:28 #2
Du kan godt fjerne det i Msconfig, inde i Boot ini, sæt kryds i No guiboot,
Avatar billede hcma Novice
02. februar 2004 - 12:56 #3
gallabef >>  hold dig langt væk eller kom med konstruktivt svar/kommentar
anmeldt for misbrug d.d.
Catbody
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2004 - 13:20 #4
gallabef: Du har tidligere fået at vide at du ikke skal skrive noget med mindre du kan bidrage med noget konstruktivt. Du har endda fået en advarsel for det, og nu får du din anden advarsel, hvilket vil sige at din bruger vil blive deaktiveret hvis du fortsætter på den måde.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede waingro Nybegynder
02. februar 2004 - 14:47 #5
Magictouch - må jeg få et "svar" så kan du få point...
Avatar billede waingro Nybegynder
02. februar 2004 - 14:47 #6
n
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. februar 2004 - 14:51 #7
Meget gerne;)
Hvis du også vil af med den første skærm, så er det flueben i -sos
Avatar billede waingro Nybegynder
03. februar 2004 - 10:15 #8
Hvad gør /SOS ???
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. februar 2004 - 10:30 #9
Den fjerner en skærm mere, det kan være et logo eller en ensfarvet skærm. Så kan du se alt hvad der foregår i opstarten, prøv, hvis du bliver træt af det, kan du fjerne fluebenet igen;)
Avatar billede gallabef Nybegynder
03. februar 2004 - 12:24 #10
jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke må skrive gode råd her!!

Det virker altså for mig!
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2004 - 13:30 #11
gallabef: Enhver med bare en smule sund fornuft kan hurtigt gennemskue at dit svar på ingen måde er seriøst. Det du laver er direkte spam og er ikke velset her på Eksperten.

Du har som skrevet fået 2 advarsler, så næste gang du spammer med useriøse svar, bliver din bruger deaktiveret!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede hcma Novice
03. februar 2004 - 13:58 #12
Snowball/CoAdmin >>>  TAK !!

Catbody