Avatar billede curufinwe Nybegynder
02. februar 2004 - 07:38 Der er 6 kommentarer

Counter-Strike wonid

jeg er igang med at lave en cs server... men man skal bruge wonid til at være admin... min server køre med:

adminmod
statsme
hlbooster
hlguard

jeg vil gerne vide hvordan man kan finde sit wonid til cs eller om man kan bruge et lille program til det...

syntes i at der skal være flere ting på min server ind de 4???

Curufinwe
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. februar 2004 - 07:49 #1
punkt 1: det hedder wonid mere *ss* det hedder steamid
punkt 2: den kan du se, ved at joine en tilfældig server og skrive status i consollen..
Avatar billede therevelation Nybegynder
02. februar 2004 - 07:49 #2
rettelse: det hedder ikke wonid....
Avatar billede popsy Novice
02. februar 2004 - 09:12 #3
Kender ikke adminmod så godt, men hvis det virker lige som amx-mod, så angives adminegenskaber ved hjælp af genkendelse af steamid i 1,6, og won i 1,5.
Avatar billede xtcy Nybegynder
02. februar 2004 - 13:08 #4
prøv at skrive Status i consolen
Avatar billede curufinwe Nybegynder
02. februar 2004 - 13:37 #5
jeg skal bruge det til en 1.5 server... er steamid det samme både på 1.5 og 1.6???? vil faktisk også godt vide nu når jeg er i gang... kan man godt bruge adminmod og de andre tin også på steam???
Avatar billede curufinwe Nybegynder
14. februar 2004 - 20:46 #6
tak for hjælpen alle sammen men xtcy kom med det svar jeg best kunne bruge selvom jeg faktisk godt viste det... havde bare ikke tænkt så langt ;) så hvis du lige gider at smide et svar ville det være dejligt så kunne jeg give dig det halve af pointene... fordi jeg viste det faktisk godt... :D