Avatar billede neo99 Nybegynder
26. januar 2001 - 00:46 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

JEG ER PÅ RØVEN!!!!!!

Jeg er helt ude og skide!! Jeg ville installerer detonator3 driveren til mit Geforcegrafikkort men det gik helt galt. Jeg afinstallerede de gamle drivere(start>kontrolpanel>tilføj/fjern....) og genstartede. Men jeg kan ikke installere den nye driver!!!! hver gang jeg starter puteren siger den at Skærmkortet ikke er installeret korrekt. Hvad skal jeg gøre???? jeg har prøvet at dobbeltklikke på det.3 exefilen, men det virker ikke Hvad gør jeg????
Avatar billede apollo69 Nybegynder
26. januar 2001 - 00:54 #1
Avatar billede codebase Praktikant
26. januar 2001 - 01:06 #2
er alle din enheder untagen grafik installeret korrekt ??

Gå ind under denne comp. se i egenskaber om alle enheder er ok !!
der er sikkert et kort (AGP) som ikke er installeret korrekt!
ellers hvis det er ok, så prøv at installere en win95 driver, og ikke win98 VEL OM MÆRKE HVIS DET ER WIN9x du køre..

-codebase
Avatar billede jonaslis Nybegynder
26. januar 2001 - 01:07 #3
Der er jo en readme.txt med 5 siders vejledning ik\'? Side 3... højreklik skrivebord/indstill/avanceret/skift driver og find den fil der passer til dit kort ik\'?
Avatar billede codebase Praktikant
26. januar 2001 - 01:08 #4
sorry, ikke AGP det er jo selve skærmkortet :)
det er selve busse til AGP !!

-codebase
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 01:10 #5
Vælger den gl. driver igen også prøver du igen.
Avatar billede codebase Praktikant
26. januar 2001 - 01:21 #6
-->neo99 skrev:
http://www.eksperten.dk/spm/45747
Jeg har flere gange prøvet at køre scandisc på min harddisc, men det bliver aldrig gennemført. Den går godt nok i gang, men \"nulstiller\" når indikatoren når midten. Hvad sker der???

er dette problem løst? har du reinstalleret din pc\'er ??? ELLERS gør det!

Jeg kan ikke forstå, at du ikke er blevet spurgt om hvilke styrresystem du har på maskinen ??

Hvilke sys. er det ?? win 95 / 98 , ME , 2k ??????

ps: spørgsmål på eksperten må kun oprettes EN gang!

-codebase
Avatar billede codebase Praktikant
26. januar 2001 - 01:25 #7
ps: hvordan går det med dit  it-studie.  ??
still on it ?
http://www.eksperten.dk/spm/25704

-codebase

Avatar billede neo99 Nybegynder
26. januar 2001 - 03:31 #8
så vidt jeg kan se har jeg kun oprettet mine spørgsmål en gang, men hvis jeg udgydet mine problemer flere gange er jeg meget ked af det.....
Det går iøvrigt ok med studiet, scandisc er blevet kørt, og discen defragmenteret. Jeg har desuden fået installeret min Detonator3 v.6.50, så alt skulle være i den skønneste orden....
og ja, jeg er stadig på IT-uddannelsen, selvom det måske ikke ser sådan ud; hvorfor spørger du??
Avatar billede neo99 Nybegynder
26. januar 2001 - 03:37 #9
Jeg har iøvrigt windows98
Avatar billede codebase Praktikant
26. januar 2001 - 04:27 #10
just asking,
jeg er selv under uddannelse til datamatiker:)
fedt at rode med pc\'er full time !

har di kontrolleret om alle dine enheder er ok installeret (ikke dit skærmkort, alt andet)

-codebase
Avatar billede danneck Nybegynder
26. januar 2001 - 07:53 #11
Når du installere detonator driverne skal der i forvejen være grafikkortets normale drivere installeret, og så skal detonator driveren installeres oven i de andre. Du skal derfor installere de gamle drivere du have i før og derefter prøve at installere detonator driverne igen.
Detonator driveren er en standard driver som passer til alle nVidias grafikkort så længe man stadig har de gamle drivere installerede.

Håber det var svar på dit spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2001 - 08:16 #12
>;o) mener det var det jeg også svarede, blot i en kortere udgave. Jo det var det vist.
Avatar billede ricky Nybegynder
26. januar 2001 - 08:26 #13
Du skal checke i enhedshåndteringen (device manager) i fejlsikret tilstand (safe mode) - om der står flere grafikkort defineret end dit nuværende... slet alle grafikkort inkl. dit nuværende - og genstart... og så installér med de nye drivere...

skriv hvis der er noget du ikke forstår.
Avatar billede kalou Nybegynder
26. januar 2001 - 08:48 #14
Har du installeret Gart-driveren?

Den rigtige måde at installere Detonator 3 driveren er rigtig nok at slette dine gamle drivere til Geforce-kortet. Derefter skal du genstarte og når pc finder dit graffikkort installerer du det som et standard super VGA kort.
Genstart og når du atter er i windows er det tid til at installere dine Detonator 3-drivere.
Avatar billede unouno Nybegynder
26. januar 2001 - 09:55 #15
når du har installert de detonator driver skal du bare lave om på opløsningen og hvor mange farver du køre med..(altså når du har genstartet og den siger det ikke er de rigtige instillinger..)
Avatar billede neo99 Nybegynder
26. januar 2001 - 13:54 #16
Jeg tror jeg har løst problemet. Jeg gjorde som kalou sagde... ´konfigurerede mit kort som standard VGAkort og genstartede installerede Detonator3 og gestartede. Det virker ihvertflald nu, og Hitman, som jo var det oprindelige problem kører meget bedre >codebase du spørger om alle mine andre enheder er ordentligt installeret; hvordan gøres det? og hvordan checker jeg om jeg har de optimale drivere til mit resterende hardware(jeg kan f.eks ikke finde driveren til mit bundkort...) ellers tak for hjælpen alle, jeg prøver at fordele sol og vind lige!!!
Avatar billede neo99 Nybegynder
26. januar 2001 - 13:55 #17
>codebase: jeg har lige læst dit første svar og alle enheder er installeret korrekt (dooough) men de drivere kan jeg stadig ikke finde?????
Avatar billede kalou Nybegynder
26. januar 2001 - 14:51 #18
Hvilke drivere til dit bundkort?

Som sådanne skal der ikke bruges drivere ud over dem Windows selv installerer.
Du kan muligvis bios-opdatere, men det er en anden snak.
Avatar billede codebase Praktikant
26. januar 2001 - 16:16 #19
hvor mange faver, kan du sætte din skærmopløsning til ??

prøv lige 32mil.

hvis dette ikke virker, så installer en win95 driver til dit skærmkort!!

hvis du ikke har den driver, så skrive lige lidt mere om kortet.

-codebase
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. januar 2001 - 20:12 #20
prøv at installere
standard / SuperVGA driveren fra windows!
Genstart computeren og installere så de nye drivere igen! (eller de gamle drivere)
Avatar billede toast Nybegynder
27. januar 2001 - 11:07 #21
start/indstillinger/kontrolpanel/system/enhedshåndtering/skærmkort/åbn skærmkort. klik på fanen driver derefter opdater driver/ angiv driverens placering/ angiv placering som er mappen dine D.3 drivere ligger/opdater/genstart.

Hvis dette ikke virker så prøv med driverne som du fik med dit graffikkort.

Toast