Avatar billede zikor4 Nybegynder
01. februar 2004 - 19:24 Der er 14 kommentarer

Mus jammer i spil

Hejsa allesammen...

Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explore 3.0A og der er et problem med den, eller er det driverne (IntelliPoint 4.1).

Problemet er, at i spil (Halo, Need For Speed Underground) der 'lagger' min mus på sådan en underlig måde, det er lidt ubeskriveligt, men den JAMMER sig selv, på en mystisk måde. I 1 sekund eller noget, så står muse pointeren helt stille, selvom man bevæger den på musemåtten...

Kan virkelig ikke forstå det, og aner ikke hvad det skyldes, nogen der har en idee?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 19:31 #1
Nu ved jeg ikke helt...
Hvis din mus er optisk, kan man sjældent bruge en standard musemåtte af stof/filt, for så vil der ske det du selv nævner.

Er musen optisk?
Hvad er overfladen på din musemåtte lavet af?
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
01. februar 2004 - 19:39 #2
Er den trådløs? Så kan det måske være at batterierne er ved at være døde...
Avatar billede zikor4 Nybegynder
01. februar 2004 - 19:44 #3
altså, det er en helt sort musemåtte, og tro mig, den dur' har haft den i lang tid, det er en Func Surface 1030... Og det er virkelig kvalitet, det er ikke musemåtten, jeg siger jo det enten musen, eller driverne, det KAN ikke være andet, og den er heller ikke trådløs!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 19:53 #4
nånånånå...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 19:53 #5
ER DEN OPTISK???
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 19:55 #6
Og du har tjekket musemåtten for ridser + fedt m.m.?
Avatar billede zikor4 Nybegynder
01. februar 2004 - 20:00 #7
den er optisk, nej det er stadig ikke musemåtten, er 110% sikker på det ikke er den...

Det er enten musen eller driverene!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 20:02 #8
Det vil altså sige at du har prøvet at spille UDEN måtten g den gør det samme?

Jeg syntes altså ligesom du skal forklare HVORFOR du er 110% sikker på at det er musen.
Avatar billede zikor4 Nybegynder
01. februar 2004 - 20:04 #9
fordi at jeg har prøvet at rense musemåtten, det er ikke det, og så kender jeg en som har så meget kaffe på sin, at man skulle tro det var løgn, og den virker stadig...

Altså, vil gerne bede om kvalificerede svar...
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. februar 2004 - 20:11 #10
Har du prøvet at rense laserhovedet på musen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 20:23 #11
Det har du skam fået!
Avatar billede zikor4 Nybegynder
01. februar 2004 - 22:03 #12
har ikke prøvet at rense laser hovedet... men hvorfor gør den det så ikke i window`s???
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
02. februar 2004 - 15:39 #13
1) Hvis du tror det er driverene, så prøv nogle andre
2) Har du de nyeste opdateringer til dine spil?
Avatar billede tulip Nybegynder
15. juni 2005 - 10:22 #14
Hej
Mit gæt ville være at de grafikkort ikke er stort nok.