Avatar billede crazylip Nybegynder
26. januar 2001 - 00:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kabel til at se DVD film på TVet??

Ja jeg har lige fået et DVD drev til computeren, og ville nu gerne se DVD film på mit 32\" tv. Jeg har et Geforce 2 64MB pro med TV-udgang. Hvilket kabel skal jeg bruge?
Avatar billede spectual Nybegynder
26. januar 2001 - 00:48 #1
Jeg har Geforce 1 og jeg bruger det kabel med de gule stik der fulgte med, men du kan vistnok bare bruge et alm. lydkabel (phone/phone til phone/phone) hvor du kun tilslutter den ene.

Efter det skal du skifte til TV i egenskaber for skærm (kontrolpanel / skærm) / indstillinger / advanceret / display / (combobox).

Jeg har dog aldrig fået det til at virke i win2k.
Avatar billede kbn Nybegynder
26. januar 2001 - 03:45 #2
Almindelige phono kabler er OK til både almindelig video (composite) og lyd. Hvis både lydkort og TV har Super VHS tilslutning, giver det dog et bedre resultat, - og du skal selvfølgelig bruge et S-VHS kabel til videosignalet (lyden kører du uændret med phono-kabler.
Avatar billede sarge Nybegynder
26. januar 2001 - 03:48 #3
s-hvs kabel er ikke til at gå galt i byen med
Avatar billede crazylip Nybegynder
26. januar 2001 - 11:44 #4
Hva koster sådan et S-VHS kabel?
Avatar billede sarge Nybegynder
26. januar 2001 - 11:56 #5
200 kroner jeg har set det til 100
Avatar billede greta Nybegynder
10. februar 2001 - 19:40 #6
Min erfaring er at det virker fint med et S-VHS kabel, men jeg har S/H (ingen farver men masser af lyd