Avatar billede ag.paven Nybegynder
01. februar 2004 - 18:19 Der er 5 kommentarer

dårligt internet?

Jeg har 256/64 hos TDC Webspeed. Det er sårn at mine forældres computer SKAL være tændt før jeg kan være på nettet... Derfor er jeg koblet på en switch for at kunne komme på..! Jeg sidder også bag firewall.. Problemet er det at når jeg spiller Counter-Strike kører jeg 100-300 ms og lige så meget i ping... min config er instillet ordenligt osv... Før hen har jeg haft venner 3ovre og spille og der kunne vi spille med normal ping... nu kan ikk engang 2 side og spille på samme tid... hva sker der?! og hva kan jeg gøre?
Avatar billede nse Nybegynder
01. februar 2004 - 18:27 #1
Webspeed har dårlige pingtider mange steder i landet.. Jeg bor selv i Århus, og jeg har ingen problemer med pingtider..
Avatar billede nse Nybegynder
01. februar 2004 - 18:27 #2
og jeg har webspeed..
Avatar billede ag.paven Nybegynder
01. februar 2004 - 18:29 #3
jeg bor også i Århus men det fucker up ved ikk hva jeg ska gøre ved det
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2004 - 18:41 #4
du kan gøre nøjagtig ingenting! udover at stoppe al anden trafik, og al kontrol som beskytter din comptuer! men det er ikke nogen garanti for at det bliver bedre!
Avatar billede shivan Nybegynder
01. februar 2004 - 18:46 #5
humm.. det lyder godt nok lidt højt. Er du sikker på at der ikke er andet der kører samtidig? Jeg har samme connect som dig, og min ping (når der ikke kører andet) ligger på ca. 80

men så snart et prgram bliver tænkt ryger man op 300-400 eller 800 stykker.
Vær sikker på at der ikke er noget der kører i baggrunden.

Men ellers, kan du ikke bare koble din maskine op direke til nettet??