Avatar billede wipe-out Nybegynder
01. februar 2004 - 10:38 Der er 3 kommentarer

IE åbner ikke links når der klikkes på et.

Hej.

Min IE er stoppet med at gå til links som der klikkes på, dog ikke alle men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg evt. har gjort, Jeg har prøvet at ændre sikkerhed til lav, hjalp ikke. Der er ikke umiddeltbart sammenhæng med hvad den vil gå til og ikke vil, eks. kan jeg ikke klikke rundt i eksperten, men gerne i andre "ligegyldige" hjemmesider.

I Opera virke alle links fint som ikke kan åbnes i IE. Nej jeg vil ikke bare forette med at bruge Opera. Begge browsere har fordele og ulemper.
Avatar billede arlet Juniormester
01. februar 2004 - 10:45 #1
Avatar billede arlet Juniormester
01. februar 2004 - 10:45 #2
Avatar billede wipe-out Nybegynder
23. januar 2011 - 00:57 #3
.