Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
31. januar 2004 - 21:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manchester billede

Hej.
Jeg skal bruge et billede hvor der enten står en grim dame, eller en grim mand med Manchester gejl på. (Spillertrøje, halstørklæde eller sådan noget).
Jeg er Liverpoolfan, så skal have et billede der næsmest gør grin med Manchester United.
Billedet jeg skal bruge skal være med hvid baggrund, men hvis i ikke kan finde et med hvid baggrund, så bare skriv URL til et med en anden farve.

På forhånd tak :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
31. januar 2004 - 21:46 #1
Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
31. januar 2004 - 21:48 #2
Hmm, ikke grim nok :(
Det er fordi jeg har en lækker babe der kun står i liverpool trøje og trusser, på hvid baggrund. Så vil jeg gerne hvis man kan finde en vammel mand, evt. sådan en med rigtig ølmave, eller en vammel dame, så jeg kan sætte de 2 billeder sammen og rose Liverpool :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
31. januar 2004 - 21:50 #3
Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
31. januar 2004 - 22:10 #4
Dte er ikke et menneske.
Avatar billede tobias28 Praktikant
01. februar 2004 - 08:16 #5
jeg har fundet DET grimmeste....men er ikke sikker på at det er passende at smide det her....finder noget andet!
Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
01. februar 2004 - 12:27 #7
Thanks... kunne burge det første :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
01. februar 2004 - 15:55 #8
tak for det da.. de var da ikke grimme eller fede.
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. februar 2004 - 06:24 #9
takker