Avatar billede fmll Nybegynder
31. januar 2004 - 18:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genvejstaster virker ikke.

Hej. Jeg har installeret Photoshop 8 CS, men nu virker mine genvejstaster ikke. Er der nogle der har haft samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2004 - 18:33 #1
Avatar billede spe Nybegynder
31. januar 2004 - 19:27 #2
Ja mange af dem der ikke har en legal version.
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. januar 2004 - 22:16 #3
Ser ud til der er mange der bruger pirat kopier, den har godt nok været oppe mange gange ;)

Man skulle næsten have en FAQ til hver kategori :)
Avatar billede spe Nybegynder
31. januar 2004 - 22:30 #4
Det er lidt pinligt at blive afløseret på et tilsyneladende uskyldigt spørgsmål :-)

Undskyld fmll hvis du har en legal licens men så har du heller ikke et problem så kontakter du bare Adobe.
Avatar billede odysseus1400 Nybegynder
27. marts 2007 - 21:49 #5
Jeg ved ikke, om det hører hjemme her at besvare spørgsmålet, men nu gør jeg det alligevel.. Problemet skyldes, at du har en cracket kopi, og at det crack, du bruger, er det fra Paragon. Den smadrer af en eller anden grund dine genvejstaster.. Du skal have fat i cracket fra SSG i stedet, så virker det hele.. Du behøver ikke at lede efter en fuld release fra SSG.. Du skal bare finde deres crack og bruge den i stedet for den fra Paragon..
Avatar billede odysseus1400 Nybegynder
27. marts 2007 - 21:57 #6
Ups.. Cracket, der ikke virker, kommer ikke fra "Paragon", men fra "Paradox"... :)
Avatar billede odysseus1400 Nybegynder
27. marts 2007 - 22:05 #7
Ups.. Igen.. Jeg er så hurtig, er jeg.. Jeg smuttede lige forbi denne lille, uskyldigt udseende sektion, der hedder "regler".. Så inden, der kommer en masse henvendelser om regelbruddet, begået af mig ovenfor.. Ja, jeg ved det nu.. Og ja.. Mange gange undskyld.. Jeg burde have læst reglerne først..