Avatar billede serial69 Nybegynder
31. januar 2004 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Öppna pdf filer i vb.net

Hej.
Jag undrar hur man gör för att öppna en pdf fil genom vb.net....när man trycker på en knapp så ska en viss pdf fil öppnas

Tomas
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2004 - 16:16 #1
Vises i din VB.NET applikation ?  Eller skal du bare starte Acrobat til at
vise filen ?

Det første er svært. Det sidste er vel bare at køre en ekstern kommando.
Avatar billede serial69 Nybegynder
31. januar 2004 - 16:40 #2
det är väl bäst att det öppnas i Acrobat reader om man skulle behöva att skriva ut dokumentet..
hur gör man med ett eksternt kommando?
Avatar billede serial69 Nybegynder
31. januar 2004 - 17:00 #4
så enkelt var det...tack ska du ha...skicka ett svar så får du poängen...
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2004 - 17:04 #5
svar