Avatar billede tand Seniormester
31. januar 2004 - 13:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke oprette forbindelse til nettet.

Jeg har indstalleret Win XP på anden pc sat internt modem i
indstalleret driver, og WIN fortæller den har fundet begge dele. Når jeg så lægger cd rom i til indstallering af internettet og email "TDC" fortæller den at den ikke har fundet noget modem indtsalleret på PC. ?????
Når jeg går i "netværk og internetforbindelser"
er  "opret forbindelse ved hjælp af modem"  ikke fremhævet.
så kan jeg kun oprette forbindelse med bredbånd.
Hvordan får jeg    "opret forbindelse ved hjælp af modem" aktiveret.????
Avatar billede jpvj Nybegynder
31. januar 2004 - 13:33 #1
Er modemmet fundet og genkendt af XP?
Avatar billede tand Seniormester
31. januar 2004 - 13:38 #2
ja
Avatar billede peet-49 Novice
31. januar 2004 - 13:41 #3
Gå i kontrolpanel-telefon og modeminstillinger-tjek under dit modem, om produkollen er i orden.
Avatar billede tand Seniormester
31. januar 2004 - 13:54 #4
I kontrolpanel telefon og modemindstillinger står der navnet på mit modem og at det virker korrekt.
Avatar billede viqueen Nybegynder
13. marts 2004 - 21:20 #5
Prøv at finde følgende i registreringsdatabasen. ("start", "kør", "regedit")
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP

Og slet bibliotekerne 25 og 26

Det virker i nogle tilfælde.
Ellers vil en rask formattering af maskinen også virke - fejlen ligger i windows og ikke dit modem.