Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
31. januar 2004 - 10:20 Der er 11 kommentarer

Playstation 2 Fryser

Hej Alle

Jeg har en ps2, og har lige købt gta double pack. Men spillet fryser der hvor den siger: DO NOT REMOVE MEMORYCARD.

Er der nogen der kan have et bud hvad der kan være galt? har andre oplevet det?

mvh
dALLe
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 10:23 #1
lyder da lidt som en fejl på maskinen! Det er vel ikke fordi det er pirat spil?
Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
31. januar 2004 - 10:24 #2
Nej. Det er helt originalt. Kan det have noget med memorycardet at gøre?
Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
31. januar 2004 - 10:30 #3
eller noget med spillet at gøre?
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 10:35 #4
Tror næppe det er memory card der har fejlen, men nærmere spil eller maskine! Har en ven der havde lidt af samme problem, og viste sig at være hans laser på maskinen
Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
31. januar 2004 - 10:38 #5
okay. men har gta vice city overhovedet support til memorycard? altså kan man bruge memory card ti ldet spil?
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 10:39 #6
Min bruger da memory når vi spiller det på hans
Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
31. januar 2004 - 10:41 #7
okay. underligt. men hvis det ikke er et originalt memory card, kan det så være et problem?
Avatar billede ird Praktikant
31. januar 2004 - 10:51 #8
Det tør jeg ikke sige. Vi havde lidt problemet med overhovedet at få et en de uoriginale til at virke som vi købte i den lokale Føtex, men om det kan skyldes fejlen hos det ved jeg ikke.
Kan kun sige at de fejl er ret alm når man snakker om pirat spil, meeeen det gør du jo heller ikke *G*
Avatar billede dalleholstebro Nybegynder
31. januar 2004 - 19:01 #9
okay. svar svar svar svar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede ird Praktikant
01. februar 2004 - 09:29 #10
svar
Avatar billede ird Praktikant
16. februar 2004 - 12:27 #11
Mon her kom feedback omkring problemet ?