Avatar billede mckim Nybegynder
30. januar 2004 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

C++ bøger

Hvis jeg skal have fat i en god begynder bog om C++, hvilken skal jeg så vælge? Det er ligegyldigt hvorvidt bogen er dansk eller engelsk, når bare den er rigtig god og lærerig ;)
Avatar billede soreno Praktikant
30. januar 2004 - 22:06 #1
Der var for nylig dette spørgsmål.

Måske du finder det interessant:
http://www.eksperten.dk/spm/456614
Avatar billede lobster Nybegynder
02. februar 2004 - 13:43 #2
Jeg kan anbefale  "C++ From the beginning" skrevet af Jan Skansholm.
Selvom forfatteren lyder dansk, er bogen dog skrevet på engelsk :)

Sig til hvis du skal have mere info på bogen.

//Lobster
Avatar billede lobster Nybegynder
02. februar 2004 - 13:49 #3
Søg evt. efter det her isbn: 0-201-72168-6
http://www.polyteknisk.dk/

Der står osse en lidt om bogen.
Avatar billede thedemonhunter Nybegynder
06. februar 2004 - 09:44 #4
vil foreslå beginning visual c++ 6 skrevet af ivor horton`s en meget stor bog men der er så også en compilere med den koster godt lidt knaster men jeg synes den er kanon og er alt hva du for brug for har endnu ikke været udsat for at jeg ikke kunne finde svar på et spørgsmål jeg havde i den :D
Avatar billede smokes Nybegynder
19. maj 2004 - 02:27 #5
hvorfor betale når en af de bedste bøger ligger gratis på nettet?
Bruce Eckels Thinking in C++.. det skal nævnes at dette også en alm bog du kan købe.

her er et mirror:

http://eliteinternetsolutions.com/mirror/

har selv læst dele af den og synes han virker yderst kompatent og nævner mange indlysende ting som nybegyndere tradionelt set har brugt langt tid på at finde uf af. Som for eksempel hvordan man undgår circular dependencies i header files etc.. Gør dig selv en tjeneste og kast et blik på den inden du kaster dine surt optjente sparepenge ud. Den er gratis