Avatar billede danielg Nybegynder
30. januar 2004 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WORD + filen er i brug + dokument ugyldigt

hej..

når jeg åbner en fil med word siger den flg.

"doc" er låst for redigering af anden bruger

også får jeg tre muligheder...

"åbne en skivebeskyttet kopi"

"oprette en lokal kopi og flette ændringerne senere"

"modtage besked, når den opringelige kopi bliver tyilgængelig"

uanset hvad jeg vælger, får jeg flg besked. "dokumentnavnet eller stien er ugyldig. prøv flg.
*kontroller rettighederne for dokumentet eller drevet.
*brug dialogboksen åbn fil til at søge efter dokumentet.
(c:\stien)

hva skal jeg gøre?
Avatar billede danielg Nybegynder
30. januar 2004 - 19:24 #1
og det er ganske almindelige filer der ligger på c:
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. januar 2004 - 19:34 #2
Først gennemføre du en office update. Gå på windows update siden og klik på fanebladet Office Update og opdater din officepakke.

Hvis det ikke virker, så afinstallere du officepakker, geninstallere officepakken, updatere officepakker.

Hvis det ikke virker, er dokumentet (måske kun delvist)ødelagt, og du gør følgende:
først forsøger du at åbne i wordpad, hvis det virker gemmer du herfra, og genåbner i word.
Hvis det ikke virker, forsøger du at åbne i Notepad. Herefter forsøger du at redde så meget af dokumentets indhold som muligt.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2004 - 19:37 #3
det er vel ikke en genvej du forsøger at åbne ??
Avatar billede danielg Nybegynder
31. januar 2004 - 15:12 #4
#scramer nej.

det er ikke noget specielt dokument... det er alle dokumenter jeg åbner den fucker op i!.
Avatar billede danielg Nybegynder
09. februar 2004 - 23:26 #5
k