Avatar billede smoother Nybegynder
25. januar 2001 - 19:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

\"read-only\"? What the ....?!!!!

Jeg vil bare vide hvad fanden en \"read-only\" fil er eftersom den bliver ved med at dukke op når jeg åbner et program.

På forhånd tak

                    /Smoother
Avatar billede pstric Nybegynder
25. januar 2001 - 19:30 #1
Der er en fil, der kun kan læses, men ikke skrives til.
Avatar billede punisher Nybegynder
25. januar 2001 - 19:34 #2
hurtigt oversat betyder det \"kun læs\", højreklik og fjern read only !!!

programmet prøver at skrive til filen !!!
Avatar billede punisher Nybegynder
25. januar 2001 - 19:34 #3
hurtigt oversat betyder det \"kun læs\", højreklik og fjern read only !!!

programmet prøver at skrive til filen !!!
Avatar billede nca Juniormester
25. januar 2001 - 19:43 #4
De filer du kopierer fra en CD til en harddisk vil altid være ReadOnly. Højreklik på filen, vælg egenskaber og fjern markeringen ud for Skrivebeskyttet/ReadOnly, så skulle du kunne køre igen.
Avatar billede smoother Nybegynder
25. januar 2001 - 20:19 #5
tak drenge... nca løber med sejren...