Avatar billede mrtest Nybegynder
30. januar 2004 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fortrydes sidste handling??

Nogen der ved, hvordan man i photoshop 6.0 fortryder den eller de sidste handlinger, man har udført i programmet?? Sådan lidt i samme stil som der kan gøres i Microsoft Word.
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2004 - 13:52 #1
Ctrl+Z
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2004 - 13:53 #2
Ctrl+z Er undo/redo. Hvis du vil gå tilbage i 'history' tryk shift+ctrl+z og vil du frem tryk alt+ctrl+z
Avatar billede stingbat Nybegynder
30. januar 2004 - 13:54 #3
Du kan også kigge under History (tillader også at fortryde mere end én) - står i samme vindue/toolbar som "Action" og "Tool Presets"
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. januar 2004 - 13:55 #4
ved at gå op i "window" -> "history" kan du se en list over alt hvad du har lavet og så springe frem og tilbage ved at trykke på en handling. svarer til shift+ctrl+z og  alt+ctrl+z
Avatar billede mrtest Nybegynder
30. januar 2004 - 13:55 #5
Det var jo kort og godt, og så dermed points til dig :o)

Tak for dit svar!