Avatar billede simonsecher Nybegynder
30. januar 2004 - 13:06 Der er 10 kommentarer

FAST freelance-arbejde til dygtig web- samt windows programmør

Vi søger en dygtig, ansvarlig programmør, som kan levere uovertruffen service og rigtig sund kode.

Vi skal bruge dig til vedligeholdelse og nyskabelse på vores website, som primært er PHP, JavaScript og html.

Derudover har vi et par windows-applikationer, som der løbende skal videreudvikles.

Vi er interesserede i at høre fra alle der mener de passer i ovenstående beskrivelse, og giv selv et bud på en løn som DU kan være tilfreds med.

Arbejdet kan svinge fra 1-15 timer pr uge.

VH
Simon
Avatar billede cozey Nybegynder
30. januar 2004 - 13:24 #1
DU har endnu ikke lukket et eneste af dine spørgsmål herinde!... husk det ;-)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
30. januar 2004 - 13:46 #2
Du skal være meget velkommen til at kontakte os Anoa ApS - dine opgaver rammer vores forretningsområde og vi har pt. 4 mand ansat, som kan varetage opgaverne.
Avatar billede swaxi Nybegynder
30. januar 2004 - 16:11 #3
det lyder som mit kompetenceområde. info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
30. januar 2004 - 20:21 #4
I kan også kontakte mig på

info@saucer.dk

Og hvis i vil se hvad jeg har lavet så er det : www.saucer.dk

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede trigemini Nybegynder
31. januar 2004 - 21:11 #5
Netop nogle af vores specialer.  Bemærk vi løser både opgaver til timepris men også til fastpris.  Læs evt. mere på www.trigemini.dk el. rekvirer vores informationsmateriale.
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
03. februar 2004 - 23:09 #6
4-5 års erfaring med PHP, HTML, JS mm./ ca 2 års erfaring med .NET VB / 3-4 års erfaring med VB6.
Jeg programmerer udelukkende OO af høj kvalitet, og jeg har specialiseret mig i udarbejdelsen af eksperimentelle løsninger. Jeg har derfor overblikket til at udvikle komplekse løsninger uden at komprimere strukturen.
cyborg@cyborgsoftware.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
11. februar 2004 - 14:10 #7
hvad er windows applikationerne udviklet i??
Jeg har ca 7 års erfaring med Borland Delphi, og før det programmerede jeg i pascal

Hilsen
Vallemanden
Avatar billede simonsecher Nybegynder
26. februar 2004 - 11:18 #8
Hej,
Applikationen pt. er udviklet i VC.

Det er vigtigt at i både kan vedligeholde denne, og websitet som er lavet i PHP(meget dårligt kodet) og html, javascript osv...

VH
Simon
Avatar billede phylox2 Nybegynder
26. februar 2004 - 11:21 #9
Er det noget Anoa ApS skal se på - så kontakt jt@anoa.dk - referencer www.anoa.dk/index.php?indhold=referencer
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. juni 2004 - 12:16 #10
hmmm måske på tide at lukke