Avatar billede salvius Nybegynder
25. januar 2001 - 18:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

WEb writter

hej er der nogen der kan hjælpe mig med uploading. Har uploadet til ftp-adresse via Stones web writter,og der ligger det også fint, men når jeg går ind på siden siger den acces denied???????(www.salvius.dk)
Avatar billede pstric Nybegynder
25. januar 2001 - 18:43 #1
Har du givet de rigtige rettigheder til mappen, filerne ligger i?
Avatar billede salvius Nybegynder
25. januar 2001 - 18:59 #2
undskyld men jeg er nybegynder så jeg ved ikke helt hvad du mener med rettigheder??:-)
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 19:18 #3
Har dit webhotel ikke fået lukket din side?
Avatar billede salvius Nybegynder
25. januar 2001 - 19:30 #4
jeg pillede den gamle ned for 2 timer siden, da virkede ganske godt (rimeligt.. :-)), men efter jeg lagde den nye op, så kan jeg ikke se den. :-(
tror i i kan hjælpe mig?
Avatar billede pstric Nybegynder
25. januar 2001 - 19:32 #5
Hvem er dit webhotel?
Avatar billede pstric Nybegynder
25. januar 2001 - 19:32 #6
Hvad er din IP adresse?
Avatar billede salvius Nybegynder
25. januar 2001 - 19:47 #7
jeg er kunde hos infopaq, og har set flere sider lavet i stones der er hostet hos infopag
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 23:03 #8
Spørgsmålet er om du har fået for meget med ned, så din suite ikke kan difineres længere. Har du downloadet en mappe som hedder bin?
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 23:03 #9
Eller skal du ind og aktivere adressen igen, hvis du har fjernet det hele.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 23:04 #10
Du har måske fået fjernet det, som styre deres frame øvert på skærmen?