Avatar billede boegh2 Nybegynder
25. januar 2001 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Beta tester

Hej er der nogen der ved hvordan man bliver beta tester ved foreksempel Micro$oft
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 18:20 #1
Du kan melde dig til at være betatester hos Microsoft, ved sidste udgivelse af windows kunne man købe en beta version for 100 kr eller lign. og så skulle  man skrive ind hvis man fandt nogle fejl.
Avatar billede boegh2 Nybegynder
25. januar 2001 - 18:22 #2
Og hvad er den præcise adresse til pågældende side
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 18:28 #3
det var sidate gang, prøv at søge hos microsoft....
Avatar billede boegh2 Nybegynder
25. januar 2001 - 18:31 #4
har selv fundet det, vis der skulle være andre stod med den interresse, her er adressen.
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q33/8/14.ASP
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2001 - 22:13 #5
Ja, du har selv fundet det ved at søge hos Microsoft......