Avatar billede mindbo Nybegynder
29. januar 2004 - 18:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med startside.

Hej.

jeg har et lille problem. Jeg har lige uploadet min første hjemmeside fra FrontPage. Jeg har domænet www.godjagt.dk men på en eller anden måde starter min hjemmeside på www.godjagt.dk/godjagt.htm
Hvordan får jeg min startside til at begynde på www.godjagt.dk

Håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. januar 2004 - 18:23 #1
det gør den da ikke??

ikker her ihvertfald
Avatar billede arlet Juniormester
29. januar 2004 - 18:24 #2
Det virker fint her

IE 6.0
Avatar billede arlet Juniormester
29. januar 2004 - 18:25 #3
hvis man bruger www.godjagt.dk/godjagt.htm står der under opbygning.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. januar 2004 - 18:25 #4
arlet>> det gør det også på www.godjagt.dk
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. januar 2004 - 18:26 #5
siden virker også med mozilla
29. januar 2004 - 18:30 #6
Den starter som den skal med index.htm; men der er problemer med links til 5 grafikfiler i venstre side.

Filerne index.htm og godjagt.htm er tilsyneladende identiske.
Avatar billede zhark Nybegynder
29. januar 2004 - 18:37 #7
Den starter OK, men jeg mener startside skal hedde (xxx.html) altså  -godjagt/xxx.html !!
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/godjagt.jpg
Avatar billede kildeby Nybegynder
30. januar 2004 - 11:12 #8
Hvis du døber en af dine sider "index.htm" (eller index.html)(du kan også bruge default.htm eller default.html), bliver den automatisk startside, så hvis man taster http://www.godjagt.dk, åbner man reelt filen http://www.godjagt.dk/index.htm.
Hvis du omdøber www.godjagt.dk/godjagt.htm - som jeg forstår du gerne vil have som startside - skal du huske at rette i din menu link også.
30. januar 2004 - 16:59 #9
Hvorfor afviser du svarene uden at kommentere det. Det gør det jo ikke let at hjælpe dig.

Men jeg kan se at du nu har slettet filen godjagt.htm, og index.htm er rettet så grafikfilerne vises, som de skal.
Avatar billede mindbo Nybegynder
07. februar 2004 - 15:50 #10
Undskyld jeg har afvist svarene. Jeg er rimelig ny her på stedet, så jeg har ikke helt styr på det endnu. Det må I undskylde.