Avatar billede svenn Nybegynder
29. januar 2004 - 12:45 Der er 1 løsning

Multible views i samme frame

Dette er et spørgsmål for MFC hajer.

Jeg vil gerne høre, om der er nogle der ved om det er muligt at have flere views i samme frame, hvor kun ét view bliver vist af gangen, og der så skiftes fx ved tryk på toolbar-knapper.

Jeg havde forestillet mig et det skulle være et SDI program, hvor man har en klasse CMainFrame (nedarvet fra CFrameWnd), som skulle styre flere klasser, nedarvet fra CView (hvor hvert CView er forbundet med det samme CDocument-objekt). I CMainFrame's frame (som fylder hele klient-vinduet), skal kun én af CView-objekterne være synlig af gangen.

Håber denne beskrivelse er grundig nok.
Avatar billede svenn Nybegynder
29. januar 2004 - 16:29 #1
Jeg var vidst for hurtigt ude med at spørge. Jeg fandt løsningen på nettet.

Hvis der er nogle der er nysgerrige, så læs nærmere på
http://www.codeguru.com/doc_view/ScreenSwitch.shtml