Avatar billede david25 Nybegynder
29. januar 2004 - 03:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hardisk problem

Jeg har lige købt en Hd (Maxtor +9, 120GB, Fluid, ATA133, 7200PRM ) Model nr 6Y120L0  - Den skulle jeg gerne bruge som en ekstern Hd, da jeg allerede har en "Usb-kit" - Ved tilslutning til computerens usb bliver harddisken detected med navn osv, og under "Enhedshåndtering" under Diske, kan man se at der står Maxtor osv  MEN kan IKKE se den i "Denne Computer" eller stifinderen så jeg kan formatere den og gøre den klar til brug.

Plz Hjælp!! ( har windows xp Pro med service Pack 1 install. )
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. januar 2004 - 05:31 #1
prøv og se om du kan se den i computer management/disk management
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
29. januar 2004 - 07:07 #2
Disken skal først partitioneres. Dette gøres nemmest med Disk Management!
Højre Klik på My Computer og tryk Manage. Du til venstre har du diskmanagement. Inde under der, højre klikker på du din disk og trykke new volume. Følg vejledning på skærmen!
Avatar billede david25 Nybegynder
29. januar 2004 - 14:20 #3
Fik Det til at virke, Tak for hjælpen!