Avatar billede ocl69 Nybegynder
25. januar 2001 - 14:48 Der er 5 kommentarer

Lingo programmør søges a.s.a.p

Jeg er afgangstuderende fra interaktiv multimedie designskolenkolding (bor i kbh k)
jeg har brug for at arbejde sammen med en lingo programmør til mit afgangs projekt da jeg ikke selv kan nå det !!!!!.

tidligere abejde:www.air-born2000.dk - www.cph-square.com

projektet:
http://195.192.127.7/users/oliver_c_l/

hvis det har interesse kontakt mig på:
33132004 eller oliver@12mail.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. januar 2001 - 14:55 #1
Der er fejl i lingo script på www.air-born2000.dk, så jeg kan godt forstå at du skal bruge en Lingo programmør.

/per www.kazoma.dk
Avatar billede ocl69 Nybegynder
29. januar 2001 - 14:16 #2
ja of du er sikkert også glad for din side :>
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. januar 2001 - 20:43 #3
Jeg er ikke specielt glad for min side, men bruger dette sted og andre steder for at skabe noget omsætning. Men jeg håber at andre kan bruge den til noget. For det er meget dyrt at reklamere, og jeg har ikke lige en formue til at reklamere for.

/per
Avatar billede lingoman Nybegynder
24. juli 2001 - 17:14 #4
Hej ocl69,

Vil du ikke nok lukke dette spørgsmål. Der har jo ikke været flere indlæg i det sidste halvår!

mvh geo
Avatar billede gangstera1 Nybegynder
13. september 2001 - 09:11 #5
Ja vil du ikke nok!