Avatar billede zypher212 Nybegynder
28. januar 2004 - 21:49 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan måles cpu temperaturen

Har en 2,6 Ghz P4 processor, jeg tror bliver ALT for varm tit. Det sker bare jeg surfer på nettet..... Findes der et program der kan vise temperaturen på cpu'en???
Min køler blæser næsten ikke selv om man næsten brænder sig visse steder på min computer... Nogen der har forslag??
Avatar billede mahp1 Nybegynder
28. januar 2004 - 21:55 #1
genstart din computer og gå ind i din Bios, så kan du se det der...
Avatar billede meegaard Nybegynder
28. januar 2004 - 22:01 #2
Hvis du har et ASUS-bundkort vil programmet ASUS-PC-Probe også kunne fortælle dig det, har ikke kendskab til andre bundkort, og hvad deres fabrikatører putter med af værktøj. Men ellers rigtigt tjek i BIOS. Ellers kan man evt. hente nogle små "gratis-programmer" der kan det samme, tjek evt. på www.tucows.dk et eller andet sted.
Avatar billede serverservice Praktikant
28. januar 2004 - 22:23 #3
du kan se din temparatur med hmonitor - værsgo
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,7357,00.asp
Avatar billede sbe Nybegynder
28. januar 2004 - 22:26 #4
Aida32 kan også måle det - samt mange andre ting
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede meegaard Nybegynder
29. januar 2004 - 16:55 #5
Takker ydmygt for pointene.